Szerző: Lailanma Marketing | 2013.08.29 | Facebook általános, Google, Közösségi marketing, Közösségi média, Twitter, Youtube |
Megjelent egy nagyon érdekes írás az index.hu-n, amit (bár elég hosszú) érdemes elolvasni azoknak, akik a lájkok számának bűvöletében élnek.
Tapasztalatból tudjuk, nincsenek kevesen, sőt, igen sokan vannak.
Az Index.hu cikke így kezdődik: “Tavaly az amerikai elnökválasztási kampány egyik igen szórakoztató epizódja volt, amikor kiderült, hogy Mitt Romney republikánus elnökjelöltnek a saját stábja százezres nagyságrendben vásárolt a feketepiacon kamu twitteres követőket, hogy úgy tűnjön, a népszerűsége meredeken ível felfelé (később menetrendszerűen megvádolták Obamát is ugyanezzel). Azóta egész iparág épült ki erre, lehet a feketepiacon venni facebookos rajongókat, lájkokat, youtube-os videómegtekintéseket, pinterestes, instagramos, googleplusos látszatnépszerűséget. De minek?“
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.08.04 | Egyéb, Internet, Youtube |
Azt hihetnénk, egy jópofa, látványos videó elkészítése nagy szaktudást igényel. Egy ügyes szolgáltatás azonban rácáfol erre.
Azt persze nem állítjuk, hogy a ShotClip nevű szolgáltatás segítségével készített videónkat azonnal be kellene nevezni valamelyik, nagy nemzetközi megmérettetésre; azonban arra, hogy meglepjük „tudásunkkal” családtagjainkat, barátainkat, remekül megfelel.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.06.18 | Facebook általános, Google, Közösségi marketing, Közösségi média, LinkedIn, Pinterest, Twitter, Youtube |
Mint minden új technológia, a szociális média gyorsan változik. Csak próbálja fejben tartani a különböző platformokat, rá fog jönni, hogy azok karbantartása, kezelése már a teljes munkaidejét leköti. Jó lenne, ha az összes platformon használt képek azonos méretűek lennének, akkor könnyedén elérhető lenne a szép, egységes megjelenés a közösségi média minden területén. Ez azonban közel sincs így, de segítségül fordulhatunk a tentsocial.com infografikájához, amely a legnépszerűbb közösségi oldalak képméreteit tartalmazza.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.06.13 | Facebook promóció, Google, Internet, Közösségi marketing, Közösségi média, Levelezés, Twitter, Youtube |
Csaknem minden harmadik magyar internetezőt zavarnak a YouTube videók alatt megjelenő hirdetések, míg a PR-cikkeket és a Google hirdetéseket hasznosnak tartjuk – derült ki egy az online reklámok megítélését vizsgáló független felmérésből. Az ügynökség kutatása arra nem kereste a választ, hogy mitől lesz jó vagy rossz egy hirdetés, ehelyett a magyar internetezőknek az egyes online hirdetési formákhoz való általános viszonyulását térképezte fel.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.03.20 | Facebook általános, Google, Közösségi marketing, Közösségi média, LinkedIn, Pinterest, Skype, Timeline, Twitter, Youtube |

Social Media Image Maker
Nemcsak a különböző közösségi oldalakon, de gyakran már egy oldalon belül is eltérőek a feltenni kívánt képekkel kapcsolatos követelmények. Az alábbiakban egy olyan segítséget mutatunk, amellyel mindez többé már nem okozhat gondot.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2012.11.14 | Android, Google, Google Chrome, Levelezés, Youtube |
A Google már évek óta nemcsak a jól ismert puritán weboldalt, és az azon helyet foglaló keresődobozt kínálja az internetezőknek, hanem számos egyéb szolgáltatást, amelyek egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a kapcsolódó területekből. A kereséseken kívül az utóbbi időben a videostream, a mobil operációs rendszerek, a térképszolgáltatások, a levelezés és több más területen is hasonlóan kimagasló eredményt mutathatnak fel, bár a sikert hozó próbálkozásokra legalább annyi kudarc és visszavonulás jut. A lendületet azonban nem töri meg egy-egy összeütközés vagy visszaesés, így az első helyet egyre többször kaparintják meg.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2012.08.31 | Egyéb, Facebook általános, Google, Internet, Közösségi marketing, Közösségi média, LinkedIn, Pinterest, Twitter, Youtube |
Közösségi hálózatok Magyarországi használatának felmérése
Mérjük meg közösen, hogy a Facebook regisztrálók (~4.150.000) milyen közösségi oldalakat használnak Magyarországon a legnépszerűbb portál mellett. A Facebook azt mondja, hogy világszerte a regisztrációinak 9%-a hamis, vagy duplikált. Mi legyünk nagyvonalúak és vonjunk le 30%-ot. Azt is mondja, hogy a regisztráltak fele napi szinten aktív.
Lehetetlen, hogy a fenti fejtegetésből kiindulva, ~1.452.500 napi szinten is aktív Facebook felhasználó szeptemberben szavazzon?
Segítségeddel megvalósítható!

Kattints a képre a felmérés megtekintéséhez, a szavazáshoz!
A segítséget köszönjük, és kérjük hívd meg ismerőseidet az alkalmazásba beépített gombok segítségével. A cél, hogy minél több Facebook felhasználó adja le szavazatát.
Szerző: Lailanma Marketing | 2012.08.28 | Egyéb, Facebook általános, Google, Közösségi média, LinkedIn, Pinterest, Twitter, Youtube |
Mindenki azt akarja, hogy az övé legyen legjobb profil a Facebook, Twitter, vagy bármely más társadalmi hálózat weboldalán. Az Ön profilja képe megfelelő méretű, elférjen a profil képeknek szánt helyre a weboldalakon?
Itt van egy infographics által készített BopDesign, amely megadja a profil képek méretezési adatai a legfajsúlyosabb social networking weboldalakon, mint a Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, YouTube. (tovább…)