Én elmentem lájkot venni fél pénzzel – Index.hu

BuyFacebookLikesMegjelent egy nagyon érdekes írás az index.hu-n, amit (bár elég hosszú) érdemes elolvasni azoknak, akik a lájkok számának bűvöletében élnek.

Tapasztalatból tudjuk, nincsenek kevesen, sőt, igen sokan vannak.

Az Index.hu cikke így kezdődik: “Tavaly az amerikai elnökválasztási kampány egyik igen szórakoztató epizódja volt, amikor kiderült, hogy Mitt Romney republikánus elnökjelöltnek a saját stábja százezres nagyságrendben vásárolt a feketepiacon kamu twitteres követőket, hogy úgy tűnjön, a népszerűsége meredeken ível felfelé (később menetrendszerűen megvádolták Obamát is ugyanezzel). Azóta egész iparág épült ki erre, lehet a feketepiacon venni facebookos rajongókat, lájkokat, youtube-os videómegtekintéseket, pinterestes, instagramos, googleplusos látszatnépszerűséget. De minek?

(tovább…)

Így készíthet különleges videót három egyszerű lépésben

shotclipAzt hihetnénk, egy jópofa, látványos videó elkészítése nagy szaktudást igényel. Egy ügyes szolgáltatás azonban rácáfol erre.

Azt persze nem állítjuk, hogy a ShotClip nevű szolgáltatás segítségével készített videónkat azonnal be kellene nevezni valamelyik, nagy nemzetközi megmérettetésre; azonban arra, hogy meglepjük „tudásunkkal” családtagjainkat, barátainkat, remekül megfelel.

(tovább…)

Aktuális: népszerű közösségi oldalak képméretei

tentsocial200Mint minden új technológia, a szociális média gyorsan változik. Csak próbálja fejben tartani a különböző platformokat, rá fog jönni, hogy azok karbantartása, kezelése már a teljes munkaidejét leköti. Jó lenne, ha az összes platformon használt képek azonos méretűek lennének, akkor könnyedén elérhető lenne a szép, egységes megjelenés a közösségi média minden területén. Ez azonban közel sincs így, de segítségül fordulhatunk a tentsocial.com infografikájához, amely a legnépszerűbb közösségi oldalak képméreteit tartalmazza.

(tovább…)

Ez bosszantja a netezőket

mérges a netre200Csaknem minden harmadik magyar internetezőt zavarnak a YouTube videók alatt megjelenő hirdetések, míg a PR-cikkeket és a Google hirdetéseket hasznosnak tartjuk – derült ki egy az online reklámok megítélését vizsgáló független felmérésből. Az ügynökség kutatása arra nem kereste a választ, hogy mitől lesz jó vagy rossz egy hirdetés, ehelyett a magyar internetezőknek az egyes online hirdetési formákhoz való általános viszonyulását térképezte fel.

(tovább…)

Így válhatsz a közösségi oldalak képeinek zsonglőrévé

Social Media Image Maker404

Social Media Image Maker

Nemcsak a különböző közösségi oldalakon, de gyakran már egy oldalon belül is eltérőek a feltenni kívánt képekkel kapcsolatos követelmények. Az alábbiakban egy olyan segítséget mutatunk, amellyel mindez többé már nem okozhat gondot.

(tovább…)

Mindenhol a Google veszi át a vezetést

A Google már évek óta nemcsak a jól ismert puritán weboldalt, és az azon helyet foglaló keresődobozt kínálja az internetezőknek, hanem számos egyéb szolgáltatást, amelyek egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a kapcsolódó területekből. A kereséseken kívül az utóbbi időben a videostream, a mobil operációs rendszerek, a térképszolgáltatások, a levelezés és több más területen is hasonlóan kimagasló eredményt mutathatnak fel, bár a sikert hozó próbálkozásokra legalább annyi kudarc és visszavonulás jut. A lendületet azonban nem töri meg egy-egy összeütközés vagy visszaesés, így az első helyet egyre többször kaparintják meg.

(tovább…)

Milyen közösségi hálózatokat használsz?

Közösségi hálózatok Magyarországi használatának felmérése

Mérjük meg közösen, hogy a Facebook regisztrálók (~4.150.000) milyen közösségi oldalakat használnak Magyarországon a legnépszerűbb portál mellett. A Facebook azt mondja, hogy világszerte a regisztrációinak 9%-a hamis, vagy duplikált. Mi legyünk nagyvonalúak és vonjunk le 30%-ot. Azt is mondja, hogy a regisztráltak fele napi szinten aktív.

Lehetetlen, hogy a  fenti fejtegetésből kiindulva, ~1.452.500 napi szinten is aktív Facebook felhasználó szeptemberben szavazzon?

Segítségeddel megvalósítható!

Kattints a képre a felmérés megtekintéséhez, a szavazáshoz!

A segítséget köszönjük, és kérjük hívd meg ismerőseidet az alkalmazásba beépített gombok segítségével. A cél, hogy minél több Facebook felhasználó adja le szavazatát.

Profilkép méretek a legnépszerűbb közösségépítő oldalakhoz

Mindenki azt akarja, hogy az övé legyen legjobb profil a Facebook, Twitter, vagy bármely más társadalmi hálózat weboldalán. Az Ön profilja képe megfelelő méretű, elférjen a profil képeknek szánt helyre a weboldalakon?

Itt van egy infographics által készített BopDesign, amely megadja a profil képek méretezési adatai a legfajsúlyosabb social networking weboldalakon, mint a Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, YouTube. (tovább…)

Pin It on Pinterest