A Google újsághirdetéssel demonstrálja, mennyire nem működik már a reklám a nyomtatott sajtóban… Ennek bizonyítására egy méretes hirdetést adott fel.

Merje bárki azt mondani, hogy a milliárd dollárosra duzzadt vállalatok elvesztik minden humorérzéküket – a Google a kanadai Globe and Mail és közvetlen konkurense, a National Post című újságokban féloldalas hirdetést adott fel, amivel saját hirdetési felületét hirdetette nem túl kedvesen.

A szöveg ugyanis arra mutat rá, hogy azoknak kell elsősorban fodrász, akik fodrászt keresnek – szó szerint, vagyis a Google keresőjében. “Talán ezért van az, hogy a Google-on megjelenő hirdetések működnek.

Persze a cég a megjelenésekért minden bizonnyal fizetett, így – további irónia hozzáadásával – azt is mondhatnánk, hogy támogatta (a sokak szerint hanyatló) nyomtatott sajtót.

Forrás: Marshable/ Hír24

Pin It on Pinterest

Close