Új hirdetési struktúra jön a FacebookonA jelenlegi hirdetési struktúra (kétszintű: kampányok, hirdetések) helyett, március 4-től új hirdetési struktúra jön a Facebookon.  A kampányok és a hirdetések mellett megjelennek a hirdetési csoportok (ad sets).

 

A Facebook for Business hírében bemutatott új hirdetési struktúra:

 

Az új hirdetési struktúra a Facebookon

A bejelentés szerint a kampányok megfelelnek az egyes hirdetési céloknak, mint például a weboldalra szánt forgalomterelés. Minden kampány több hirdetési csoportot tartalmaz, amelyek közül mindnek van saját büdzséje és ütemterve. Ugyanakkor célközönség szerint is rendezhetőek a hirdetési csoportok. Ez segít abban, hogy kordában tudjuk tartani az egyes közösségnek szánt hirdetések költését, időzítését és átlátható legyen az eredménye. 

Minden hirdetési csoporton belül több hirdetés létezhet, különböző képpekkel, linkekkel, videóval vagy szöveggel. Továbbra is ezen a szinten állítható be a kreatív, a célzás és a licit. 

Nézzünk egy konkrét példát az érthetőség kedvéért!

Tegyük fel, hogy egy kisebb szállodalánc tulajdonosa és hirdetni szeretne. Különböző céljai vannak ezzel:

  1. Forgalmat szeretne terelni a weboldaladra és így növelni a foglalások számát
  2. Szeretné növelni a márka ismertségét
  3. Reklámozni akarja a heti ajánlatait

Az új kampánystruktúránál azzal kell kezdenie, hogy mindegyik célnak külön hirdetést hoz létre. Majd hirdetési csoportokat alkothat a célcsoportoknak megfelelően. Például, ha weboldalra akarja terelni a közönséget, akkor készíthet egy hirdetési csoportot azok számára, akik a levelező listáján szerepelnek, és egy másikat azok számára, akik a hotel környékén élnek. 

Végül pedig elkészíti a hirdetéseket a csoportoknak és figyeli, hogy melyik teljesít jobban, vagy kevésbé jól. 

Az új kampánystruktúra világszerte elérhető lesz minden hirdetési felületen, beleértve az Ads Managert, a Power Editort és külső hirdetéskezelőket is. Semmi teendője nem lesz előzetesen a hirdetőknek, a korábbi hirdetések automatikusan átkerülnek majd az új struktúrába.

(Forrás: SocialDaily Magyarország)

 

Pin It on Pinterest