A lájk hatalma óriási, és ezt tudják a Facebook fejlesztői is, ezért hamarosan elérhetővé tesznek egy újfajta hirdetési formát az oldalon, amely a barátok kedveléseivel erősíti a márkákat.

A Facebook egy újtípusú hirdetési formát mutat be, amely akkor mutatkozik meg, ha egy ismerős lájkolta a márkát.
A hirdetési egység, amelyet a héten jelentenek be New Yorkban, apróságokban különbözik a Szponzorált Hírektől. Egyrészt ez nem fog feltűnni a Hírfolyamon, másrészt tartalmazza a hirdető üzenetét is – ellentétben a Szponzorált Hírekkel, amely csak a márkához kapcsolódó interakciót mutatja meg.
Ehelyett az új hirdetési forma kibővül hozzászólási lehetőséggel és a hirdetéshez kapcsolódó más hozzászólások is láthatóvá válnak. Az újítás azon alapul, hogy a barátok által ajánlott hirdetések bizonyíthatóan sokkal hatékonyabbak, mint a hagyományos hirdetések.
Például a ComScore májusi Facebook kutatása rávilágított arra, hogy a Starbucks rajongók és azok barátai 8%-kal több időt töltöttek a kávézó oldalán, mint más internet felhasználók.
forrás: Mashable, fordította: SocialTimes.hu