Én elmentem lájkot venni fél pénzzel – Index.hu

BuyFacebookLikesMegjelent egy nagyon érdekes írás az index.hu-n, amit (bár elég hosszú) érdemes elolvasni azoknak, akik a lájkok számának bűvöletében élnek.

Tapasztalatból tudjuk, nincsenek kevesen, sőt, igen sokan vannak.

Az Index.hu cikke így kezdődik: “Tavaly az amerikai elnökválasztási kampány egyik igen szórakoztató epizódja volt, amikor kiderült, hogy Mitt Romney republikánus elnökjelöltnek a saját stábja százezres nagyságrendben vásárolt a feketepiacon kamu twitteres követőket, hogy úgy tűnjön, a népszerűsége meredeken ível felfelé (később menetrendszerűen megvádolták Obamát is ugyanezzel). Azóta egész iparág épült ki erre, lehet a feketepiacon venni facebookos rajongókat, lájkokat, youtube-os videómegtekintéseket, pinterestes, instagramos, googleplusos látszatnépszerűséget. De minek?

(tovább…)

Infografika: melyek a legjobb időpontok a közösségi kommunikációra

facebook hatékony időpontokSok tanulmány, grafika, közvélemény kutatási statisztika látott már napvilágot, amelyek megmutatják mikor tudunk leghatékonyabban kommunikálni a közösségi hálózatokon. Egy angol SEO cég, a Weblinx (www.seo-company.co.uk) egyszerű, érthető módon foglalta össze tapasztalatait.

(tovább…)

Aktuális: népszerű közösségi oldalak képméretei

tentsocial200Mint minden új technológia, a szociális média gyorsan változik. Csak próbálja fejben tartani a különböző platformokat, rá fog jönni, hogy azok karbantartása, kezelése már a teljes munkaidejét leköti. Jó lenne, ha az összes platformon használt képek azonos méretűek lennének, akkor könnyedén elérhető lenne a szép, egységes megjelenés a közösségi média minden területén. Ez azonban közel sincs így, de segítségül fordulhatunk a tentsocial.com infografikájához, amely a legnépszerűbb közösségi oldalak képméreteit tartalmazza.

(tovább…)

Ez bosszantja a netezőket

mérges a netre200Csaknem minden harmadik magyar internetezőt zavarnak a YouTube videók alatt megjelenő hirdetések, míg a PR-cikkeket és a Google hirdetéseket hasznosnak tartjuk – derült ki egy az online reklámok megítélését vizsgáló független felmérésből. Az ügynökség kutatása arra nem kereste a választ, hogy mitől lesz jó vagy rossz egy hirdetés, ehelyett a magyar internetezőknek az egyes online hirdetési formákhoz való általános viszonyulását térképezte fel.

(tovább…)

Pin It on Pinterest