figures_with_dart_200_clrNyár elején számoltunk be róla, hogy a Facebook korszerűsíti, átszervezi, egyszerűsíti a hirdetéseit. A Facebook szándéka, “ha jön egy hirdető, akkor mondja el mit akar elérni”, s a termékek közül automatikusan azt használhassa, amelyik legjobban segíti céljai elérésében.

Észre vették, hogy a Boost Post (Kiemelt bejegyzés) hirdetést milyen egyszerű összeállítani?

Az egyszerűség jegyében az összes célzási, beállítási lehetőség már nem a hirdetési ablak alján (kis ikonok) jelennek meg, hanem jól átlátható, könnyen kezelhető módon.

bosst post

Mit állíthatunk be a 24 órás hirdetésnél?

Audience (Közönség) – kiknek jelenjen meg –

  • Az oldal lájkolói és ismerőseiknek (ha ezt választjuk nincs további célzás)
  • A lentebb lévő célzással (szűréssel) érintett személyeknek

Location (Helyszín) – Élőhely, tartózkodási hely szerinti szűrés Ország, megye, városra. A megfelelőt kiválasztva, az alatta lévő mezőbe kezdjük el beírni a nevét, majd válasszuk ki a találatok közül.

Age (életkor) szerinti szűrésnél  -tól/-ig adhatjuk meg, hogy milyen korosztálynak kívánjuk megjeleníteni a hirdetésünket.

Gender (nem) szerinti célzásnál mindenki, csak férfiak, csak nők választhatók attól függően, milyen nemű a célcsoportunk.

Budget (költség) a lenyíló menüből választhatjuk ki, hogy egy nap alatt mennyit költünk a hirdetésre. A Kiemelt Bejegyzés hirdetés 24 órán keresztül fut, de bármikor újra indítható következő 24 órára.

More Options (További beállítások) -re kattintva választhatunk a beállított hirdetési account-jaink között, és információt kapunk arról, hogy egy napig fut a hirdetés, illetve az aktuális hirdetési account-unkhoz milyen fizetést állítottunk be.

Ugye milyen egyszerű ennek a nagyon hatékony hirdetési eszköznek a kezelése?

Ha mégis gondot okozna keress meg bennünket elérhetőségeinken.

Fontos azt tudni, hogy a hirdetéshez felhasznált képek esetén a Facebook 20%-os szöveg szabálya érvényes, erről részletesebben itt olvashattok, s találtok eszközt is arra, hogy a felhasznált képen lévő szöveg mennyiségét ellenőrizzétek.

Ha tetszett a tippünk, akkor oszd meg ismerőseiddel!

Pin It on Pinterest

Read previous post:
Google Plus bejegyzés beágyazása weboldalba

Új funkciókkal erősít a Google Plus. A legfontosabb változás a bejegyzések beágyazhatósága más oldalakba. Hasonló bejegyzés: Újsághirdetés vagy Google? Megújult a...

Close