Mégis TAB képekkel jön a Facebook új oldal design
A héten elég nagy volt a para. Mégis TAB képekkel jön a Facebook új oldal design, maradnak a beépített alkalmazások, az indító képekkel együtt, csak a helyük változik.
A héten elég nagy volt a para. Mégis TAB képekkel jön a Facebook új oldal design, maradnak a beépített alkalmazások, az indító képekkel együtt, csak a helyük változik.
Néhány napja számoltunk be arról, hogy a jelenleg is folyamatban lévő Facebook hírfolyam design módosítások a rajongói oldalakat is érinteni fogja. Gyakorlatilag a felhasználói (személyes) és az üzleti oldalak idővonalai teljesen egyformák lesznek. Az üzleti oldalaknál az adminisztrációs eszközök, teljesítménymutatók elhelyezésének praktikus változásai, az egységesített (személyes idővonalak) megjelenés mellett negatív változás, hogy a beépített tab-ok, alkalmazásokat megjelenítő képek eltűnnek a borítóképek alól. Sokakban vetődött fel a kérdés – ezentúl nem lehet elérni a beépített alkalmazásokat (tab-okat)?
Többeknek már hetekkel, hónapokkal ezelőtt bekapcsolta az új profiloldalakat a Facebook, de az elmúlt órákban a magyarországi felhasználók mindegyikénél aktiválták az újradolgozott adatlapot.
Akik Facebook oldalt üzemeltetnek azoknak az egyik legfontosabb elemző eszközük a beépített Insights vezérlőpult, amely segítségével képet kaphatnak arról, hogy kommunikációjuk megfelelően működik-e. Most nem mennénk bele az adatok kiszámításának bemutatásába, és a megjelenő adatok értelmezésébe, csak a két legfontosabb és persze több (nem csak az Insights vezérlőpultban) helyen megjelenő adatról szólunk.
Ezek pedig, hogy az adott pillanatban hányan lájkolták az oldalt, és mennyien beszéltek róla.
A Facebook 2013.03.20-tól megváltoztatta az oldalak borítóképeire vonatkozó szabályokat, jelentősen egyszerűsítve azokat. Egyetlen szabály maradt: a borítóképen a szöveges tartalom nem lehet több 20%-nál! A Te borítóképe(i)d megfelel(nek) ennek a szabálynak?
Nemcsak a különböző közösségi oldalakon, de gyakran már egy oldalon belül is eltérőek a feltenni kívánt képekkel kapcsolatos követelmények. Az alábbiakban egy olyan segítséget mutatunk, amellyel mindez többé már nem okozhat gondot.
A Facebook csendben megváltoztatta a szabályokat arról, hogy milyen tartalmakat lehet elhelyezni a Facebook oldalak borítóképein. Minden egyéb szabály eltűnt, egyedül a 20%-os szöveg arányra vonatkozó maradt meg.
A jó hírre Mari Smith Facebook marketing szakértő posztjából értesültünk.
Mit jelent ez, milyen szabályokat vett ki a Facebook?
Ma (január 28) 6 éves az Adatvédelmi Nap , amelyen szerte a világon azért találkoznak az emberek, hogy felhívják a figyelmet a digitális lábnyomok által keletkezett kockázatokra. Két adatvédelmi jelentés megjelent ezen a héten, amiben a Microsoft és a Google azt mutatják be, hogy az embereknek minden eddiginél több okuk lehet az aggódásra a vállalatok és a kormányok által végrehajtott online követés és adatkérések miatt.
A Facebook a múlt hónapban bejelentette, hogy a hirdetésekben, szponzorált történetekben felhasznált képek nem tartalmazhatnak a kép 20%-nál nagyobb kiterjedésű szöveget. Ez a korlátozás a borítóképre (cover photo) már a Timeline bevezetése óta érvényben van, de most már a teljes hírcsatornára, a hirdetési felületek képeire is kiterjed. (tovább…)
A legfrissebb hír, hogy a Facebook a személyes profilokon egyoszlopos Timeline felületet tesztel. Arról még nincs információ, hogy a márka (rajongói) oldalaknál is tervezi-e az egyoszlopos Timeline bevezetését. Milyen változásokat fog okozni az új design a grafikai elemek méretezésében?