Facebook oldalak újratervezése visszahelyezi a hangsúlyt a hírfolyamra

Néhány napja számoltunk be arról, hogy a jelenleg is folyamatban lévő Facebook hírfolyam design módosítások a rajongói oldalakat is érinteni fogja. Gyakorlatilag a felhasználói (személyes) és az üzleti oldalak idővonalai teljesen egyformák lesznek. Az üzleti oldalaknál az adminisztrációs eszközök, teljesítménymutatók elhelyezésének praktikus változásai, az egységesített (személyes idővonalak) megjelenés mellett negatív változás, hogy a beépített tab-ok, alkalmazásokat megjelenítő képek eltűnnek a borítóképek alól. Sokakban vetődött fel a kérdés – ezentúl nem lehet elérni a beépített alkalmazásokat (tab-okat)?

(tovább…)

Napi tipp: Ebben a pillanatban mennyien beszélnek az oldaladról?

Page-Insights-LogoAkik Facebook oldalt üzemeltetnek azoknak az egyik legfontosabb elemző eszközük a beépített Insights vezérlőpult, amely segítségével képet kaphatnak arról, hogy kommunikációjuk megfelelően működik-e. Most nem mennénk bele az adatok kiszámításának bemutatásába, és a megjelenő adatok értelmezésébe, csak a két legfontosabb és persze több (nem csak az Insights vezérlőpultban) helyen megjelenő adatról szólunk.

Ezek pedig, hogy az adott pillanatban hányan lájkolták az oldalt, és mennyien beszéltek róla.

(tovább…)

Így válhatsz a közösségi oldalak képeinek zsonglőrévé

Social Media Image Maker404

Social Media Image Maker

Nemcsak a különböző közösségi oldalakon, de gyakran már egy oldalon belül is eltérőek a feltenni kívánt képekkel kapcsolatos követelmények. Az alábbiakban egy olyan segítséget mutatunk, amellyel mindez többé már nem okozhat gondot.

(tovább…)

Facebook borítókép szabályok csendes enyhülése

facebook pagesA Facebook csendben megváltoztatta a szabályokat arról, hogy milyen tartalmakat lehet elhelyezni a Facebook oldalak borítóképein. Minden egyéb szabály eltűnt, egyedül a 20%-os szöveg arányra vonatkozó maradt meg.
A jó hírre Mari Smith Facebook marketing szakértő posztjából értesültünk.

Mit jelent ez, milyen szabályokat vett ki a Facebook?

(tovább…)

Adatvédelmi Nap 2013-ban: 3 kis dolog, amit tenned kell a védelmed érdekében

dataprivacy3stepsMa (január 28) 6 éves  az Adatvédelmi Nap , amelyen szerte a világon azért találkoznak az emberek, hogy felhívják a figyelmet a digitális lábnyomok által keletkezett kockázatokra. Két adatvédelmi jelentés megjelent ezen a héten, amiben a Microsoft és a Google azt mutatják be, hogy az embereknek minden eddiginél több okuk lehet az aggódásra a vállalatok és a kormányok által végrehajtott online követés  és  adatkérések  miatt. 

(tovább…)

Facebook új szabályai a képeken elhelyezhető szövegekről

ss-fb-cover-20-full-postA Facebook a múlt hónapban bejelentette, hogy a hirdetésekben, szponzorált történetekben felhasznált képek nem tartalmazhatnak a kép 20%-nál nagyobb kiterjedésű szöveget. Ez a korlátozás a borítóképre (cover photo) már a Timeline bevezetése óta érvényben van, de most már a teljes hírcsatornára, a hirdetési felületek képeire is kiterjed. (tovább…)

Pin It on Pinterest