2012. április elején kezdtük meg szervezését a Pünkösdi nyereményjátékunknak. Célunk az volt, hogy az általunk adminisztrált Facebook oldalak ezzel az eseménnyel lehetőséget kapjanak látogatottságuk, ismertségük növeléséhez, s ehhez biztosítottunk játékunkkal felületet és erre utaló kommunikációt.

Játék leírása:

A játékban, azon cégek Lailanma Kft. által készített borítóképei vehettek részt, akiket meghívtunk és neveztek a játékba.
A benevezett borítóképeket kis kép formájában megjelenítettük ebben az alkalmazásban, ahol a kép mellett feltüntetésre került a cég neve és a Facebook oldalának linkje, melyre klikkelve az adott cég Facebook oldala nyílt meg új ablakban. Így a szavazónak lehetősége volt tanulmányozni a cég borítóképét eredeti nagyságban, valamint egyéb információkhoz is juthattak a céggel kapcsolatban.

Borítóképekre történő szavazás:

A feltöltött képekre a képek alatti jelölőnégyzetben lehet szavazni.
1 ember 1x szavazhatott (Facebook account). A szavazás érvényesítéséhez, illetve a nyeremények sorsolásában az vehetett részt, aki megadta nevét, email címét, és elfogadta a játékszabályzatot.
A szavazási időszakban Facebook hirdetést futtatunk, rendszeresen posztoltunk a játékról.
Partnereink és a Sikonda Wellnes Hotel, valamint a NutraGold Hungary Kft.összesen 23 ajándékot ajánlott fel, amik a szavazók között május 23-án kerülnek(tek) kisorsolásra.
A szavazás lezárult
A szavazás, a sorsolásra jelentkezés május 21-én éjfélkor lezárult. Megszületett a győztes, aki az utolsó helyek egyikéről, az utolsó héten az első helyre küzdötte fel magát azzal, hogy mozgósította oldala rajongótáborát és a saját ismeretségi körét.
Ez számunkra azt bizonyította, hogy bármelyik, a versenyben nem  túl jól helyen végzett résztvevő sokkal jobb helyezést érhetett volna el, ha mozgósítja a vele kapcsolatban állókat. Ahogy a nyertes üzenőfali posztjait és a hozzászólásokat olvassuk azt láthatjuk, hogy a rajongói tábor szurkol, saját győzelmeként éli meg az oldal sikerét. Az ilyen és ehhez hasonló eseményeknek, versenyeknek közösség összetartó ereje van, ezért sajnáljuk, hogy ezt a lehetőséget nem mindenki használta ki. A borítóképek versenyének eredménye itt, a játék alkalmazásban tekinthető meg.
A szavazók közötti sorsolásig megosztottuk, hogy a nyereményeket melyik cégek ajánlották fel (oldalukra mutató linkekkel) és itt is leírjuk, egy kis értékeléssel, annak tükrében, hogy milyen helyezést ért el a játékban.
Eddig a cégek izgulhattak, hány rajongót tudnak mozgósítani, most pedig a szavazók, hogy mit nyernek, ha rájuk mosolyog a szerencse. Márpedig 23-an örülni fognak, hiszen ennyi nyeremény lesz kisorsolva a Lailanma weboldalába is beépített Random Line Picker programmal. 

Ki és mit ajánlott fel?

A játékban részvevő cégek felajánlásai: 

Mik a tanulságok, kinek-kinek mit jelentett a játékban történő részvétel, volt -e kézzel fogható haszna a részvételnek? Írjátok meg véleményeteket, ti mit gondoltok az ilyen típusú promóciókról?

Ha szeretnétek hasonló alkalmazást Facebook oldalatokra itt kérhettek ajánlatot.

Pin It on Pinterest

Close