Online marketing - hirdetések kezelése

Önnek is szüksége van hirdetésre, és nem csak a hagyományos módon, hanem az Interneten is.

Miért?

  • A legtöbb potenciális vásárló nem ismeri az Ön cégét vagy weboldalát.
    Ők kulcsszavakat írnak a keresőkbe, nem cégneveket.
    Ezekre a kulcsszavakra megjelenhet az Ön hirdetése vagy akár az oldala is a természetes találatok között.
    A jó online marketing segít abban, hogy Ön ne csak egy legyen a sok hasonló cég közt. 

  • A keresőmarketing teljesítménye – ellentétben a legtöbb offline hirdetéssel – pontosan mérhető.
    A régi mondás, miszerint a reklámköltségek fele pénzkidobás, de nem tudni, melyik fele az, nem érvényes azoknál a hirdetéseknél, ahol tudni lehet:
    kik, honnan és miért nézték meg, illetve ezek az érdeklődők vásároltak-e végül Önnél.

Kész csomagokkal állunk azon ügyfelek rendelkezésére, akik gyorsan és olcsón szeretnének eredményt elérni.

Megszabadulna kifutó készleteitől? Akciót hirdetne? Esetleg korlátozottak a marketingre költhető összegei?

Ön elmondja, mi a célja, és mekkora összeget tud erre szánni; mi pedig nemcsak azt közöljük, hol és hogyan hirdessen, de konzultálunk Önnel, kitaláljuk a kulcsszavait, létrehozzuk keresőhirdetéseit, menedzseljük kampányait, és az eredményekről riportban tájékoztatjuk.

Akár egy-két héten belül megtöbbszörözheti eddigi forgalmát – csak győzze kiszolgálni vevőit.
(Forrás: Maxweb Kft. a stratégiai partnerünk honlapjáról)

Keresse munkatársunkat, Major Ildikót bővebb információért.

Ajánlatkérés

 


Cikkek, tanulmányok

Miért keresnek az emberek az internetes keresők segítségével?

A kérdés elsőre banálisnak hangzik, mondhatnánk, hogy azért, mert szükségük van valamire. Fúrjunk azonban mélyebbre! Mit keresnek? Miért keresnek? Mi kényszeríti őket belülről arra, hogy keresgéljenek? És ez az egész hogyan kapcsolódik az internethez és a keresőmarketinghez?

Ez érdekel…

Hogyan töltheti meg a PPC kampány a pénztárcánkat?

Még nincsenek hozzászólások Sok időnket és energiánkat emészti fel, hogy megalkossuk a tökéletes, ügyfeleket és pénzt hozó honlapot. A programozót hajtjuk, hogy időben kész legyen, a grafikus más színt választana, mi pedig szeretnénk már látni az oldalt az interneten, és ne adj isten még pénzt is remélünk belőle.

Ez érdekel…

Tippek a költséghatékony PPC-hirdetésekhez

A pay per click marketing az egyik leggyorsabb módja annak, hogy megcélozzuk vállalatunk termékeinek vagy szolgáltatásainak leendő fogyasztóit. A weboldalak leszerződhetnek a keresők – Google, a Yahoo! vagy MSN (utóbbi újabban már Live néven ismert) – egyikével, és licitálhatnak a kulcsszavakra. Ha valaki beírja az egyik kulcsszavukat a keresőbe, hirdetésük megjelenik a találati oldalakon szponzorált hirdetésként. Íme, néhány tipp, amelyek megfogadásával hirdetése feljebb kerülhet konkurensei reklámjainál.

Ez érdekel…

PPC-céljaink megjelölése

Mielőtt PPC-kampányba kezdenénk, akár először, akár százegyedszer, tisztáznunk kell magunkban céljainkat. Mi jelentene számunkra sikert?

Ez érdekel…

Marketing az online közösségi portálokon belül

Még nincsenek hozzászólások YouTube, Facebook, MySpace. Ha még nem hallott ezekről a weboldalakról, két dolgot tartok lehetségesnek:

1) Ön tényleg azt hiszi, Al Gore találta fel az internetet, és soha nem is fáradt azzal, hogy utána nézzen, vagy

2) barlangja annyira kényelmesnek bizonyult, és olyan felszerelt, hogy soha nem kell elhagynia.

Ez érdekel…

(Forrás: Maxweb Blog)

Hírlevél feliratkozás

Név:*
E-mail cím:*



Ajánljuk!

Webgalamb Hírlevélküldő és E-Mail Marketing Szoftver

Hirdetés

Pin It on Pinterest