Amikor az ember elkezd információt megosztani, linkeket, képeket, videókat felrakni a Facebook oldalára, gyakran felmerül benne, hogy mit írjak, mikor írjak, hogyan írjak?
A Buddy Media tanulmánya ezekre a kérdésekre igyekezett válaszolni, méghozzá iparágakra bontva.

Mikor írjak?

Ne munkaidőben!
Ennek a cégvezetők biztos örülnek, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy ha reggel 8 előtt vagy délután öt körül, esetleg este 10 után írsz valamit, akkor többen reagálnak rá.
 

Melyik nap?

A mérések szerint a leghatékonyabb nap a csütörtök, utána a péntek, aztán pedig a vasárnap következik.
 
De nem minden iparágban!
Szórakoztató ipar: hétköznap kétszer annyit érdemes posztolni, mert az az erősebb időszak.
Media: A hétvégék jók, de kerüld a hétfőt!
Autóipar: Vasárnap posztolj autókkal kapcsolatban!
Üzlet: a legjobb időszak a szerda és a csütörtök, ezekre mindenképpen koncentrálj!
Kiskereskedelem: Itt is a vasárnap várható a legtöbb eredmény.
Divat: csütörtökön érdemes posztolni.
Étel és ital: Célozd be keddet!
Szépségipar: csütörtök a Te napod. Sport: a tanulmány itt a vasárnapot javasolja, de az amerikai foci miatt. Tehát a lényeg: igazítsd a sportágad eseményeihez a posztjaidat. Előtte és utána is kommunikálj!
Utazás és vendégvárás: csütörtökre és péntekre koncentrálj!
Fontos tudni, hogy ez a kutatás amerikai piacon és nagyvállalatok részvételével készült, ezért nálunk nem biztos, hogy ugyanezek az időpontok válnak be.
Ha másra nem is, arra mindenképpen jó egy ilyen vizsgálat, hogy lássuk, egyáltalán nem mindegy, melyik nap és hány órakor kommunikálunk a Facebookon.
 
 
Neked vannak tapasztalataid?
Egyáltalán szoktad figyelni, hogy melyik időszak a leghatékonyabb a Te cégedben?
Neked melyik a kedvenc időszakod?
 

Pin It on Pinterest

Close