Facebook hirdetések menedzseléseHiánypótló újítást vezetett be a Facebook, amely segítségével követheted, hogy mennyire sikeres a hirdetésed a a Facebookon kívül. Megérkezett a Conversion Tracking (konverziókövetés), amivel könnyen átláthatod, hogy a hirdetésedre kattintók közül a weboldaladon pl. mennyien vásárolták meg a reklámozott terméket, vagy hányan kértek ajánlatot, esetleg mennyien iratkoztak fel hírleveledre.

Hol találom és hogyan állíthatom be?

Az új szolgáltatást a Hirdetés kezelőben (Ads Manager) és a Bivaly szerkesztőben (Power Editor) is elérheted.

Facebook hirdetések konverziókövetése

A Hirdetés kezelőben (Ads Managerben) csak bal oldalon, a Conversation Tracking linkre kattintasz és máris készíthetsz követőkódokat, azaz Tracking Pixeleket. Kiválaszthatod, miről gyűjtsön infót a kód, például vásárlásról, vagy más akciókról. Ezután megkapod a kész kódot, amit csak be kell illesztened abba a weboldalba, ahol követni szeretnéd az aktivitást.

Facebook hirdetések konverziókövetése - Tracking Pixel kód

Ezután amikor új hirdetést készítesz, csak be kell pipálnod a konverziókövetést (Conversation Trackinget) a szerkesztőoldalon, hogy a kód figyelje az akciókat a megadott oldalon. Amennyiben egy új hirdetés elkészítése előtt még nem gyártottál Tracking Pixel-t (követőkód), akkor sincsen semmi gond, mert a szerkesztő felületről is elkészítheted. A követőkódok eredményeit az Ads Manager-ben láthatod, ahol azt is megmutatja a Facebook, ha valamelyik, valamiért nem működik.

Amikor egy hirdetésnél követed az akciókat, és Optimized CPM-re állítod a fizetést, akkor könnyebben juttathatod el reklámodat azokhoz, akik a hirdetés megtekintése után hajlandóak ellátogatni oldaladra, és ott klikkelni, feliratkozni, vásárolni, vagy más aktivitást végrehajtani. Ezzel a módszerrel csökkenteni lehet a reklámköltségeket, és javíthatsz a hirdetések megtérülési rátáján.

A Facebookos hirdetés sikerességét, a kattintások, akciók arányát, eddig még soha nem lehetett ilyen pontosan követni.  Ezzel a módszerrel azt is láthatja a hirdető, ha valaki pl. mobilon lát egy reklámot, majd desktop-on feliratkozik a hírlevelére. Ha még bővebb leírást szeretnél az újdonságról, a Facebook Studio oldalán és a Help Centerben választ kaphatsz kérdéseidre.

(Forrás: SocialTimes.hu)

Ha szeretnéd tudni, hogy milyen Facebook hirdetéseket indíthatsz olvasd el erről szóló cikkünket. Tovább a cikkhez…

Kipróbálod a konverziókövetést? Írd meg tapasztalataidat, véleményedet, ötleteidet, ezt a cikket pedig lájkold és pluszegyezd, hogy ismerőseid is olvashassák.

Pin It on Pinterest

Close