Július 1-től nincs szöveg korlát, nem kell figyelni a borítófotóknál a 20%-ra. 🙂
A borítókép továbbra sem lehet megtévesztő, bántó, és olyan fotó, ami sérti másnak a szerzői jogait, viszont szöveg korlátlan mennyiségben lehet rajta.
Ne felejtsétek, hogy a borítófotó különböző méretekben jelenik meg mobilon és az asztali verzióban is, így ha túl sok szöveget írunk a fotóra, akkor nem lesz hatásos.
Mari Smith posztjában ezzel kapcsolatos szabályok linkjei is megtalálhatók.
See: Facebook Pages Terms
Date of Last Revision: July 1, 2013
https://www.facebook.com/page_guidelines.php
(Refer to section III B — hat tip TabSite App and AllFacebook.com.)
A kiemelt posztok képeire (promoted post) továbbra is érvényes a 20%-os szövegkorlát, ezért érdemes a hirdetés indítása előtt használni a régebbi cikkünkben is említett Text Overlay Tool-t.
Szerinted mi a kifejezőbb, mi hívja fel jobban a figyelmet: egy jó, hatásos, beszédes kép, vagy szöveges információkkal tele tömött borítókép? Írd meg véleményed, ezt a blogbejegyzést pedig oszd meg ismerőseiddel.