A 400 rajongónál nagyobb oldalaknál megjelent a Facebook Offer szolgáltatása, amellyel közvetlenül tudunk ajánlani egy terméket, szolgáltatást, vagy kupont adni rajongóinknak. A Facebook azt mondja, az új szolgáltatással lényegesen hatékonyabban jutnak el ajánlataink az olvasókhoz, egy minimum 5 dollár értékű Promote Post hirdetést is kötelezővé tesz minden ajánlat mellé.
Az oldalunk Event (Események) kiegészült az Offer (Ajánlat) funkcióval, amit három módon használhatunk:
- In Store Only – csak egy termék, vagy szolgáltatás ajánlata (vonalkód is adható hozzá)
- In Store & Online – termék, vagy szolgáltatás ajánlata, amihez megadhatunk webhelyet, ahol megtekinthetők a részletek (vonalkód is adható hozzá). Ehhez opcionálisan kupon kód is adható.
- Online Only – Az előzővel azonos módon állíthatjuk be, de vonalkód nem adható hozzá.
A felső mezőbe írja be a webcímet, ahol az emberek megkaphatják amit az ajánlatban szerepel (Enter the web address where people can get your offer:). Az alsó opcionális mezőbe egy kódot (kupon kódot) írhatunk, amivel megvásárolhatják a termékünket, vagy a szolgáltatást (Add an optional redemption code:). |
|
A következő lépés az ajánlat összeállítása (az In Store Only ezzel lépéssel kezdődik, hiszen ott közvetlenül csak egy konkrét dolgot ajánlunk, és nem irányítjuk máshová az olvasót). | |
|
|
Az előnézet segítségével megnézhetjük, hogyan fog kinézni a rajongók, vagy a Promote Post hirdetéssel elért felhasználók hírfolyamában az ajánlatunk.
Ajánlatunk csak Promote Post hirdetéssel fog megjelenni, így minimum 5$ költenünk kell arra, hogy hatékonyabban érjük el ajánlatunkkal a felhasználókat. |
|
Két lehetőség van az utolsó lépésnél:
|