A 400 rajongónál nagyobb oldalaknál megjelent a Facebook Offer szolgáltatása, amellyel közvetlenül tudunk ajánlani egy terméket, szolgáltatást, vagy kupont adni rajongóinknak. A Facebook azt mondja, az új szolgáltatással lényegesen hatékonyabban jutnak el ajánlataink az olvasókhoz, egy minimum 5 dollár értékű Promote Post hirdetést is kötelezővé tesz minden ajánlat mellé.

Az oldalunk Event (Események) kiegészült az Offer (Ajánlat) funkcióval, amit három módon használhatunk:

  • In Store Only – csak egy termék, vagy szolgáltatás ajánlata (vonalkód is adható hozzá)
  • In Store & Online – termék, vagy szolgáltatás ajánlata, amihez megadhatunk webhelyet, ahol megtekinthetők a részletek (vonalkód is adható hozzá). Ehhez opcionálisan kupon kód is adható.
  • Online Only – Az előzővel azonos módon állíthatjuk be, de vonalkód nem adható hozzá.
Nézzünk meg egy In Store & Online ajánlat összeállítását
In Store & Online ajánlat 1. lépés

In Store & Online ajánlat 1. lépés

A felső mezőbe írja be a webcímet, ahol az emberek megkaphatják amit az ajánlatban szerepel (Enter the web address where people can get your offer:).

Az alsó opcionális mezőbe egy kódot  (kupon kódot) írhatunk, amivel megvásárolhatják a termékünket, vagy a szolgáltatást (Add an optional redemption code:).

A következő lépés az ajánlat összeállítása (az In Store Only ezzel lépéssel kezdődik, hiszen ott közvetlenül csak egy konkrét dolgot ajánlunk, és nem irányítjuk máshová az olvasót).

In Store & Online ajánlat 2. lépés

In Store & Online ajánlat 2. lépés – ajánlat összeállítása

  • Feltölthetünk egy képet az ajánlott termék, vagy szolgáltatáshoz.
  • 90 karakterben leírhatjuk az ajánlatunkat
  • alul beállíthatjuk az ajánlat érvényességét
  • vonalkódot adhatunk hozzá
  • meghatározhatjuk hány darab terméket, vagy szolgáltatást ajánlunk
Az előnézet segítségével megnézhetjük, hogyan fog kinézni a rajongók, vagy a Promote Post hirdetéssel elért felhasználók hírfolyamában az ajánlatunk.

Ajánlatunk csak Promote Post hirdetéssel fog megjelenni, így minimum 5$ költenünk kell arra, hogy hatékonyabban érjük el ajánlatunkkal a felhasználókat.

In Store & Online ajánlat 3. lépés - hirdetés beállítása

In Store & Online ajánlat 3. lépés – hirdetés beállítása

 Két lehetőség van az utolsó lépésnél:

  • A kívánt hirdetési összeg kiválasztása után azonnal megoszthatjuk ajánlatunkat.
  • Az ablak tetején lévő jelölőnégyzetre (Promote later using another Facebook Ad tool.) kattintással csak előkészítjük ajánlatunkat a Hirdetés kezelőben történő felhasználásra.
    Ekkor az ajánlat nem fog futni, amíg azt a Facebook hirdetések nem támogatják (Your offer won’t run until you promote it with Facebook Ads.), amíg a hirdetést el nem indítjuk.
Természetesen Promote Post hirdetést  eddig is készíthettünk, postban eddig is adhattunk ajánlatot, de ezzel a szolgáltatással kényelmesen, gyorsabban állíthatjuk össze ezeket.
Fontos tudni, hogy a  még jól funkcionáló oldal esetén is egy normál post csak a rajongók 30-40%-át éri el (ha nem futtatunk valamilyen játékot, hirdetést, promóciót), ezért a fontos post ajánlatokra érdemes 5$-10$ költeni; ehhez nyújt segítséget az új Offer szolgáltatás.

Pin It on Pinterest