
Ti kerültetek már olyan helyzetbe, amikor ismerősötök kérdőre vont, hogy miért nem reagáltál a Facebookon küldött üzenetére? Nem kaptam üzenet, nem tudom miről beszélsz – a válasz, mivel az üzenetek között nincs.
Az üzenetek menüben, van egy “Egyéb” menüpont, amit a Facebook “spammy” vagy röviden junk mappának hív, ebbe kerülhetnek különböző spam szűrések miatt levelek. Nézzétek meg ezt is időnként, hogy ne forduljon elő veletek a bevezetőben írt eset.
A képen látható az “Egyéb” mappa, amiben láthatóan van egy a felhasználónak küldött üzenet, míg a második egy valóban un. “spammy” tárgyú üzenet.
Felvetődhet a kérdés, hogy mit nevezünk “spammy” tartalmú üzenetnek?
Néhány kevésbé ismert olyan szó, amelyet kerülni kell az e-mail-ek, üzenetek írásakor, mert ezek ellenérzéseket váltanak ki olvasójából, gyanút ébreszt benne, azt gondolhatja, hogy valamit rá akarunk sózni. Ilyen kifejezésekre is szoktak szűrni a spam keresők.
Ezeket a szavakat és mondatokat kerüljük a tárgyban és a levél (üzenet) törzsében is:
- Információ kért
- Fontos információk
- Garancia, garantált
- Különleges akció
- Nagy Ajánlat
- Látogassa meg honlapunkat
- alkalom
- 50% (-al,-os) olcsóbb, árleszállítás
- Kattints ide
- Hívjon most
- fizess(en) elő
- prémium
- ingyenes
- Minden új
- Egy időben
- Rendelje meg most
- elképesztő
- kedvezmény
- Akár
- győztes
- díj(ak)
Továbbá vigyázz a felkiáltójel, idézőjel, dollár jelek, jelzések arányára, és nagybetűvel írt részek arányára. Nehogy egy ingyenesen hívható számot adj meg a tárgyban, és a nagy betűméret a normál-tól ne legyen nagyobb két betűmérettel.
Ha hasznosnak találtad írásunkat oszd meg ismerőseiddel, és lájkold, plusszegyezd!