facebooook

Ti kerültetek már olyan helyzetbe, amikor ismerősötök kérdőre vont, hogy miért nem reagáltál a Facebookon küldött üzenetére? Nem kaptam üzenet, nem tudom miről beszélsz – a válasz, mivel az üzenetek között nincs.

Az üzenetek menüben, van egy “Egyéb” menüpont, amit a Facebook “spammy” vagy röviden junk mappának hív, ebbe kerülhetnek különböző spam szűrések miatt levelek. Nézzétek meg ezt is időnként, hogy ne forduljon elő veletek a bevezetőben írt eset.

A képen látható az “Egyéb” mappa, amiben láthatóan van egy a felhasználónak küldött üzenet, míg a második egy valóban un. “spammy” tárgyú üzenet.

Felvetődhet a kérdés, hogy mit nevezünk “spammy” tartalmú üzenetnek?
Néhány kevésbé ismert olyan szó, amelyet kerülni kell az e-mail-ek, üzenetek írásakor, mert ezek ellenérzéseket váltanak ki olvasójából, gyanút ébreszt benne, azt gondolhatja, hogy valamit rá akarunk sózni. Ilyen kifejezésekre is szoktak szűrni a spam keresők.

Ezeket a szavakat és mondatokat kerüljük a tárgyban és a levél (üzenet) törzsében is:

  • Információ kért
  • Fontos információk
  • Garancia, garantált
  • Különleges akció
  • Nagy Ajánlat
  • Látogassa meg honlapunkat
  • alkalom
  • 50% (-al,-os) olcsóbb, árleszállítás
  • Kattints ide
  • Hívjon most
  • fizess(en) elő
  • prémium
  • ingyenes
  • Minden új
  • Egy időben
  • Rendelje meg most
  • elképesztő
  • kedvezmény
  • Akár
  • győztes
  • díj(ak)

Továbbá vigyázz a felkiáltójel, idézőjel, dollár jelek, jelzések arányára, és nagybetűvel írt részek arányára. Nehogy egy ingyenesen hívható számot adj meg a tárgyban, és a nagy betűméret a normál-tól ne legyen nagyobb két betűmérettel.

Ha hasznosnak találtad írásunkat oszd meg ismerőseiddel, és lájkold, plusszegyezd!

Pin It on Pinterest