Szerző: Lailanma Marketing | 2018.02.24 | Instagram, Közösségi marketing, Közösségi média |
Az Instagram képek, rövid videók, történetek mobil eszközeink segítségével történő gyors megosztására szolgál. Hogyan osszuk meg egyszerűen a fényképezőgéppel készült, vagy az asztali számítógépen, laptopon tárolt képeket? Az Instagram.com asztali számítógépen történő használata során nincs lehetőség képek feltöltése, de találtunk erre egy nagyon jó megoldást. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2015.04.09 | Közösségi média, Twitter |
Hétfőtől átalakult a Twitter megosztása, egyszerűbben lehet hozzászólni és retweettelni mások tweetjeit. Az új szolgáltatás bevezetésével egyszerűen lehet beágyazni a tweeteket saját Twitter oldalunkba, vagy weboldalunkba is. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2015.03.28 | Facebook általános, Közösségi marketing, Közösségi média |
Az elmúlt napokban, hetekben és a közeli jövőben is rengeteg újdonság jelent meg (fog megjelenni) a Facebookon. Ezek nagy része a vállalkozások számára is fontos segítséget ad a közösségi marketing céljaik megvalósításában. Megváltoztak a Facebook közösségi bővítményei (social plugins), néhány megszűnik, van amelyik átalakult és jött újabb is, a Facebook videó beágyazása. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.06.16 | Facebook általános, Közösségi marketing, Közösségi média |
Még nincs egy éve, hogy a Facebook elérhetővé tette, hogy Facebook bejegyzéseinket beágyazhassuk weboldalakba, blogokba, s ezzel még nagyobb nyilvánosságot adjunk azoknak úgy, hogy a hozzászólás, megosztás, lájkolás lehetősége megmarad. A beágyazás nagy hátránya volt, hogy csak fix szélességben lehetett végrehajtani.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.12.03 | Közösségi marketing, Közösségi média |
Hosszú út vezet még addig, hogy a kis és a közepes cégek kihasználják a Facebookban, a Twitterben és más közösségi platformokban rejlő lehetőségeket. Ugyan egyre erősebben vannak jelen ezen a területen, de ez eddig nem vezetett eredményre.
Napjainkban teljesen általános dolog, hogy a nagyvállalatok jelen vannak a Facebookon vagy a Twitteren, hiszen mindez ideális marketingeszköznek tűnik. A példát igyekeznek követni a kisebb cégek is, de közel sem mindig járnak sikerrel. A témát Isabella Hatak, a Bécsi Gazdasági Egyetem és a Sascha Kraus professzor, a Liechtensteini Egyetem munkatársa vizsgálta meg, több mint 400 döntéshozót kérdeztek meg a tapasztalataikról.
Vajon miért nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek?
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.09.11 | Google, Közösségi marketing, Közösségi média |
Új funkciókkal erősít a Google Plus. A legfontosabb változás a bejegyzések beágyazhatósága más oldalakba.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.08.29 | Facebook általános, Google, Közösségi marketing, Közösségi média, Twitter, Youtube |
Megjelent egy nagyon érdekes írás az index.hu-n, amit (bár elég hosszú) érdemes elolvasni azoknak, akik a lájkok számának bűvöletében élnek.
Tapasztalatból tudjuk, nincsenek kevesen, sőt, igen sokan vannak.
Az Index.hu cikke így kezdődik: “Tavaly az amerikai elnökválasztási kampány egyik igen szórakoztató epizódja volt, amikor kiderült, hogy Mitt Romney republikánus elnökjelöltnek a saját stábja százezres nagyságrendben vásárolt a feketepiacon kamu twitteres követőket, hogy úgy tűnjön, a népszerűsége meredeken ível felfelé (később menetrendszerűen megvádolták Obamát is ugyanezzel). Azóta egész iparág épült ki erre, lehet a feketepiacon venni facebookos rajongókat, lájkokat, youtube-os videómegtekintéseket, pinterestes, instagramos, googleplusos látszatnépszerűséget. De minek?“
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.08.07 | Facebook általános, Közösségi marketing, Közösségi média |

Egy átlagfelhasználó naponta 1500 új elemmel találkozna a Facebookon – ha a közösségi oldal algoritmusai az információs túlterhelést enyhítve nem szűrnék a tartalmakat. A filterezésnek köszönhetően az összes újdonság nagyjából ötödét mutatja csak a közösségi szájt, melynek fejlesztői most részleteket árultak el a kiválasztás menetéről.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.07.09 | Facebook általános, Közösségi marketing, Közösségi média |
Ma reggelre az egyik felhasználónk új Insights felületet kapott az mellett, hogy a saját fiókjának beállítási felülete is megváltozott. Az oldal adminisztrátoroknak fokozatosan bevezetik az új Insights statisztikát, ami alaposan megújult nem csak kinézetében, hanem a megmutatott adatok rendszerezésében is. Az allfacebook.com hírei szerint egyeseknek még egy új modul, a Page to Watch is megjelent, ami lehetővé teszi számukra, hogy öt kijelölt oldal működését nyomon követhessenek.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.07.04 | Facebook általános, Google, Közösségi marketing, Közösségi média, Twitter |
Sok tanulmány, grafika, közvélemény kutatási statisztika látott már napvilágot, amelyek megmutatják mikor tudunk leghatékonyabban kommunikálni a közösségi hálózatokon. Egy angol SEO cég, a Weblinx (www.seo-company.co.uk) egyszerű, érthető módon foglalta össze tapasztalatait.
(tovább…)