Képek feltöltése az Instagramra asztali számítógépről

Az Instagram képek, rövid videók, történetek mobil eszközeink segítségével történő gyors megosztására szolgál. Hogyan osszuk meg egyszerűen a fényképezőgéppel készült, vagy az asztali számítógépen, laptopon tárolt képeket? Az Instagram.com asztali számítógépen történő használata során nincs lehetőség képek feltöltése, de találtunk erre egy nagyon jó megoldást. (tovább…)

Facebook videó beágyazása

Az elmúlt napokban, hetekben és a közeli jövőben is rengeteg újdonság jelent meg (fog megjelenni) a Facebookon. Ezek nagy része a vállalkozások számára is fontos segítséget ad a közösségi marketing céljaik megvalósításában. Megváltoztak a Facebook közösségi bővítményei (social plugins), néhány megszűnik, van amelyik átalakult és jött újabb is, a Facebook videó beágyazása. (tovább…)

Beágyazható Facebook bejegyzések fejlesztése

Még nincs egy éve, hogy a Facebook elérhetővé tette, hogy Facebook bejegyzéseinket beágyazhassuk weboldalakba, blogokba, s ezzel még nagyobb nyilvánosságot adjunk azoknak úgy, hogy a hozzászólás, megosztás, lájkolás lehetősége megmarad. A beágyazás nagy hátránya volt, hogy csak fix szélességben lehetett végrehajtani.

(tovább…)

Nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek

figures_walk_into_computer_250x188_clrHosszú út vezet még addig, hogy a kis és a közepes cégek kihasználják a Facebookban, a Twitterben és más közösségi platformokban rejlő lehetőségeket. Ugyan egyre erősebben vannak jelen ezen a területen, de ez eddig nem vezetett eredményre.

Napjainkban teljesen általános dolog, hogy a nagyvállalatok jelen vannak a Facebookon vagy a Twitteren, hiszen mindez ideális marketingeszköznek tűnik. A példát igyekeznek követni a kisebb cégek is, de közel sem mindig járnak sikerrel. A témát Isabella Hatak, a Bécsi Gazdasági Egyetem és a Sascha Kraus professzor, a Liechtensteini Egyetem munkatársa vizsgálta meg, több mint 400 döntéshozót kérdeztek meg a tapasztalataikról.

Vajon miért nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek?

  (tovább…)

Én elmentem lájkot venni fél pénzzel – Index.hu

BuyFacebookLikesMegjelent egy nagyon érdekes írás az index.hu-n, amit (bár elég hosszú) érdemes elolvasni azoknak, akik a lájkok számának bűvöletében élnek.

Tapasztalatból tudjuk, nincsenek kevesen, sőt, igen sokan vannak.

Az Index.hu cikke így kezdődik: “Tavaly az amerikai elnökválasztási kampány egyik igen szórakoztató epizódja volt, amikor kiderült, hogy Mitt Romney republikánus elnökjelöltnek a saját stábja százezres nagyságrendben vásárolt a feketepiacon kamu twitteres követőket, hogy úgy tűnjön, a népszerűsége meredeken ível felfelé (később menetrendszerűen megvádolták Obamát is ugyanezzel). Azóta egész iparág épült ki erre, lehet a feketepiacon venni facebookos rajongókat, lájkokat, youtube-os videómegtekintéseket, pinterestes, instagramos, googleplusos látszatnépszerűséget. De minek?

(tovább…)

Lájkgyár: így dől el, ki mit lát és mit nem a Facebookon

szoveg like403

Egy átlagfelhasználó naponta 1500 új elemmel találkozna a Facebookon – ha a közösségi oldal algoritmusai az információs túlterhelést enyhítve nem szűrnék a tartalmakat. A filterezésnek köszönhetően az összes újdonság nagyjából ötödét mutatja csak a közösségi szájt, melynek fejlesztői most részleteket árultak el a kiválasztás menetéről.

(tovább…)

Új Facebook oldal Insights és jön a konkurencia figyelő is

fb insights404Ma reggelre az egyik felhasználónk új Insights felületet kapott az mellett, hogy a saját fiókjának beállítási felülete is megváltozott. Az oldal adminisztrátoroknak fokozatosan bevezetik az új Insights statisztikát, ami alaposan megújult nem csak kinézetében, hanem a megmutatott adatok rendszerezésében is. Az allfacebook.com hírei szerint egyeseknek még egy új modul, a Page to Watch is megjelent, ami lehetővé teszi számukra, hogy öt kijelölt oldal működését nyomon követhessenek.

(tovább…)

Infografika: melyek a legjobb időpontok a közösségi kommunikációra

facebook hatékony időpontokSok tanulmány, grafika, közvélemény kutatási statisztika látott már napvilágot, amelyek megmutatják mikor tudunk leghatékonyabban kommunikálni a közösségi hálózatokon. Egy angol SEO cég, a Weblinx (www.seo-company.co.uk) egyszerű, érthető módon foglalta össze tapasztalatait.

(tovább…)

Pin It on Pinterest