Facebook videó beágyazása

Az elmúlt napokban, hetekben és a közeli jövőben is rengeteg újdonság jelent meg (fog megjelenni) a Facebookon. Ezek nagy része a vállalkozások számára is fontos segítséget ad a közösségi marketing céljaik megvalósításában. Megváltoztak a Facebook közösségi bővítményei (social plugins), néhány megszűnik, van amelyik átalakult és jött újabb is, a Facebook videó beágyazása. (tovább…)

Beágyazható Facebook bejegyzések fejlesztése

Még nincs egy éve, hogy a Facebook elérhetővé tette, hogy Facebook bejegyzéseinket beágyazhassuk weboldalakba, blogokba, s ezzel még nagyobb nyilvánosságot adjunk azoknak úgy, hogy a hozzászólás, megosztás, lájkolás lehetősége megmarad. A beágyazás nagy hátránya volt, hogy csak fix szélességben lehetett végrehajtani.

(tovább…)

Nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek

figures_walk_into_computer_250x188_clrHosszú út vezet még addig, hogy a kis és a közepes cégek kihasználják a Facebookban, a Twitterben és más közösségi platformokban rejlő lehetőségeket. Ugyan egyre erősebben vannak jelen ezen a területen, de ez eddig nem vezetett eredményre.

Napjainkban teljesen általános dolog, hogy a nagyvállalatok jelen vannak a Facebookon vagy a Twitteren, hiszen mindez ideális marketingeszköznek tűnik. A példát igyekeznek követni a kisebb cégek is, de közel sem mindig járnak sikerrel. A témát Isabella Hatak, a Bécsi Gazdasági Egyetem és a Sascha Kraus professzor, a Liechtensteini Egyetem munkatársa vizsgálta meg, több mint 400 döntéshozót kérdeztek meg a tapasztalataikról.

Vajon miért nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek?

  (tovább…)

Én elmentem lájkot venni fél pénzzel – Index.hu

BuyFacebookLikesMegjelent egy nagyon érdekes írás az index.hu-n, amit (bár elég hosszú) érdemes elolvasni azoknak, akik a lájkok számának bűvöletében élnek.

Tapasztalatból tudjuk, nincsenek kevesen, sőt, igen sokan vannak.

Az Index.hu cikke így kezdődik: “Tavaly az amerikai elnökválasztási kampány egyik igen szórakoztató epizódja volt, amikor kiderült, hogy Mitt Romney republikánus elnökjelöltnek a saját stábja százezres nagyságrendben vásárolt a feketepiacon kamu twitteres követőket, hogy úgy tűnjön, a népszerűsége meredeken ível felfelé (később menetrendszerűen megvádolták Obamát is ugyanezzel). Azóta egész iparág épült ki erre, lehet a feketepiacon venni facebookos rajongókat, lájkokat, youtube-os videómegtekintéseket, pinterestes, instagramos, googleplusos látszatnépszerűséget. De minek?

(tovább…)

Pin It on Pinterest