Szerző: Lailanma Marketing | 2018.02.24 | Instagram, Közösségi marketing, Közösségi média |
Az Instagram képek, rövid videók, történetek mobil eszközeink segítségével történő gyors megosztására szolgál. Hogyan osszuk meg egyszerűen a fényképezőgéppel készült, vagy az asztali számítógépen, laptopon tárolt képeket? Az Instagram.com asztali számítógépen történő használata során nincs lehetőség képek feltöltése, de találtunk erre egy nagyon jó megoldást. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2017.05.04 | Facebook általános, Közösségi marketing |
A Facebook már többször kijelentette, hogy a preferált, többségi tartalom a platformjain a videó lesz. A videós tartalmak előtérbe helyezése nagyon jó lehetőség a különböző Facebook oldalak szolgáltatásainak, termékeinek bemutatására is.
Ma reggel egyik munkatársunk azt vette észre, hogy a Facebook egyes, általunk kezelt oldalakon lehetőséget ad a borítóképek videóra cserélésére. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2015.03.28 | Facebook általános, Közösségi marketing, Közösségi média |
Az elmúlt napokban, hetekben és a közeli jövőben is rengeteg újdonság jelent meg (fog megjelenni) a Facebookon. Ezek nagy része a vállalkozások számára is fontos segítséget ad a közösségi marketing céljaik megvalósításában. Megváltoztak a Facebook közösségi bővítményei (social plugins), néhány megszűnik, van amelyik átalakult és jött újabb is, a Facebook videó beágyazása. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2015.02.14 | Facebook általános, Facebook promóció, Közösségi marketing |
Tavaly, december 11-én jelent meg a Facebook híroldalán, hogy bevezetnek a Facebook üzleti oldalakon egy új nyomógombot, amely segíteni fogja a vállalkozásokat üzleti céljaik elérésében. Ma megjelent a “Felhívás gomb”. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.07.15 | Facebook hirdetés, Google, Internet, Közösségi marketing |
Egyetlen vállalkozás vezetője sem dőlhet kényelmesen hátra a karosszékében azt gondolván, hogy az ő cégét nem érinti a reklámadó: az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosításban az önreklámozásra is kiterjesztett kötelezettség miatt minden vállalkozásnak plusz terhekkel kell szembenézni, legalábbis a jelenleg ismert rendelkezések szerint – hívja fel a figyelmet blogbejegyzésében Jancsa-Pék Judit, a LeitnerLeitner vezető tanácsadója. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.06.16 | Facebook általános, Közösségi marketing, Közösségi média |
Még nincs egy éve, hogy a Facebook elérhetővé tette, hogy Facebook bejegyzéseinket beágyazhassuk weboldalakba, blogokba, s ezzel még nagyobb nyilvánosságot adjunk azoknak úgy, hogy a hozzászólás, megosztás, lájkolás lehetősége megmarad. A beágyazás nagy hátránya volt, hogy csak fix szélességben lehetett végrehajtani.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.01.26 | Facebook általános, Közösségi marketing |
Ön tudja követni milyen kép méreteket ajánl a Facebook?
Bevalljuk, sokszor nekünk is okoznak meglepetést a posztoláskor, hirdetések elhelyezésekor, a súgóban, vagy csak a következményben észre vett változások. Ezek az egyik leggyakrabban változó paraméterek, amik befolyásolják Facebook oldalának marketing tevékenységét, hiszen nincs annál lehangolóbb, ha a “link-share” -el megosztott kép rosszul jelenik meg a Facebook üzleti oldalán. Frissítettük a cikket az új oldal designak megfelelően (2016.09.15-én).
Tudni szeretné, hogy mekkora az idővonal borítóképének, vagy az asztali böngésző felületeken az ajánlott hírfolyamkép, esetleg a mobil felületek képméretei?
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.12.03 | Közösségi marketing, Közösségi média |
Hosszú út vezet még addig, hogy a kis és a közepes cégek kihasználják a Facebookban, a Twitterben és más közösségi platformokban rejlő lehetőségeket. Ugyan egyre erősebben vannak jelen ezen a területen, de ez eddig nem vezetett eredményre.
Napjainkban teljesen általános dolog, hogy a nagyvállalatok jelen vannak a Facebookon vagy a Twitteren, hiszen mindez ideális marketingeszköznek tűnik. A példát igyekeznek követni a kisebb cégek is, de közel sem mindig járnak sikerrel. A témát Isabella Hatak, a Bécsi Gazdasági Egyetem és a Sascha Kraus professzor, a Liechtensteini Egyetem munkatársa vizsgálta meg, több mint 400 döntéshozót kérdeztek meg a tapasztalataikról.
Vajon miért nem elemzik közösségi jelenlétüket a kisebb cégek?
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.11.12 | Email marketing, Közösségi marketing, Webportál készítés |
Egy éve kezdődött az együttműködés a Kék Duna Wellness Hotel****-el, adventi naptárt készítettünk részükre a Facebook oldalukra. Tavaly egy játékot is hirdettünk rajongóink részére, amiben az akkori, általunk készített kilenc adventi naptárra lehetett szavazni. A Kék Duna Wellness Hotel**** nyerte meg a szavazást, s ezzel díjunkat is, egy Facebook alkalmazást készítettünk részükre ingyenesen.
Hogyan folytatódott, vált egyre szorosabbá a kapcsolat?
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.09.11 | Google, Közösségi marketing, Közösségi média |
Új funkciókkal erősít a Google Plus. A legfontosabb változás a bejegyzések beágyazhatósága más oldalakba.
(tovább…)