A márkák ideális célja, hogy ügyfeleik 10 százaléka legyen facebookos rajongójuk, a követők 10 százaléka pedig folyamatosan beszéljen a brandről.

“Fontos, hogy a puszta like-ok gyűjtögetésén túl folyamatosan bevonjuk rajongóinkat a beszélgetésbe, melyet a talking about this mutatóval már mérhetünk is” – mondta el Szabó Ákos, a közösségi oldal értékesítő házaként működő Thinkdigital magyarországi country managere. Hozzátette: a tartalom mellett fontos, hogy a különböző hirdetési megoldásokat is megfelelően alkalmazzuk.
A 10 százalékos szabály
Termék bevezetéséhez, illetve olyan kulcseseményekhez, amelyek esetében széles és gyors elérésre vagy ismertségre van szükség, jól kihasználható a Facebooknak az a tulajdonsága, hogy rengeteg emberhez jut el. Az ismertség építéséhez és fenntartásához valamint az interakció növeléséhez olyan tartalmat kell közzétenni, ami fenntartja a kapcsolatot. A “mindig bekapcsolva” stratégia (amely kihasználja, hogy sokan mobileszközükről is folyamatosan be vannak jelentkezve) akkor alkalmazható, ha tovább akarjuk építeni rajongótáborunkat vagy szélesebb körben kívánjuk terjeszteni tartalmainkat.
Kapcsolatok térképe a Facebookon

A Media Hungary keretében megrendezett All Things Facebook konferencián Alessandro Petrilli ügyfél partner a 2012-es újdonságokat mutatta be, mint például az új prémium hirdetéseket, melyek már mobilon is megjelennek. Beszélt továbbá a reach generatorról, mellyel garantáltan elérhetjük havonta rajongóink 75%-át, valamint ismertette a Facebook offerst, melyekkel kedvezményes ajánlatokat kínálhatunk majd ügyfeleiknek. Bruce Bale Közép-Kelet-Európáért felelős értékesítési vezető arról beszélt, hogyan használhatja egy márka üzleti célra a Facebookot napjaink összekapcsolt világában. Kiemelte: a közösségi oldalon kapott személyes ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka tartja hitelesnek, míg a televíziós hirdetéseknél például ugyanez az arány 47 százalékos.
Forrás: mediainfo.hu
Cégednek van megfelelő, profi megjelenése a Facebookon? Ha igen, akkor rendszeresen kommunikálsz a rajongóiddal? Nálad a rajongók hány százaléka beszél cégedről, szolgáltatásairól, termékeiről? Ha az eredmény nem kielégítő egy régebbi bejegyzésünkben néhány pontban segítséget adunk http://bit.ly/JfHVSY.
Ha szeretnél blog bejegyzéseinkről értesítést kapni iratkozz fel hírlevelünkre, vagy regisztrálj a blogoldalon, de egyszerű lájk, vagy pluszegy is hozzásegít a friss információkhoz.

Pin It on Pinterest

Close