A hétvégén Gyöngyösön, kedves partnerünk, a Hotel Opál*** vendégei voltunk, a hotel vezetőjének meghívására.

Az első mosolygós szálloda 🙂
Dinya Anikó végtelen kedvességgel fogadott minket. A 3 csillagos szálloda nagyon jó helyen, alig pár perc sétára a város központjától, egy kellemes parkkal szemben várja elsősorban céges vendégeit, akik konferenciák, tanfolyamok és egyéb rendezvények helyszínéül választják. A hétvége a pihenni, kikapcsolódni vágyó szabadidős vendégeké, akiket a wellness teremben szaunák, jakuzzi, különleges masszázsok, valamint edzőterem vár.
A környéken élők közül sokan betérnek egy kis felfrissülésre, masszázsra, edzésre.
Az átutazók számára is ideális hely 1-2 éjszakára megpihenni az addig megtett hosszú út után, és felkészülni az előttük álló kilométerekre.
Az étterem nagyon kellemes, az ételek bőségesek és finomak, köszönhetően a hotel kiváló szakácsának.
Ennek a szállodának is van különlegessége. A Hotel Opál Gyöngyös az első „Mosolygós szálloda” Magyarországon.
Anikó a szállodavezető, határozott, agilis, tele tervekkel, ötletekkel és mindezt mosolyogva, sok empátiával.
Köszönjük, hogy a hotel vezetése a Lailanma Marketinget választotta, bízunk benne eddigi közös munkánk eredménye már most is érezhető, és hosszú távú kapcsolat alapjául szolgál.
Köszönjük a meghívást, a kedves vendéglátást. A személyes találkozás könnyebbé és hatékonyabbá teszi a közös munkát.
A Hotel Opal*** elérhetőségei:
Web: http://www.hotelopal.hu/
Facebook: https://www.facebook.com/HotelOpal
E-mail: info@hotelopal.hu
Telefon: (37) 505 400