A hétvégén Gyöngyösön, kedves partnerünk, a Hotel Opál*** vendégei voltunk, a hotel vezetőjének meghívására.

opal panorama

Az első mosolygós szálloda 🙂

Dinya Anikó végtelen kedvességgel fogadott minket. A 3 csillagos szálloda nagyon jó helyen, alig pár perc sétára a város központjától, egy kellemes parkkal szemben várja elsősorban céges vendégeit, akik konferenciák, tanfolyamok és egyéb rendezvények helyszínéül választják. A hétvége a pihenni, kikapcsolódni vágyó szabadidős vendégeké, akiket a wellness teremben szaunák, jakuzzi, különleges masszázsok, valamint edzőterem vár.

opal wellness opal fittness
A környéken élők közül sokan betérnek egy kis felfrissülésre, masszázsra, edzésre.

Az átutazók számára is ideális hely 1-2 éjszakára megpihenni az addig megtett hosszú út után, és felkészülni az előttük álló kilométerekre.

opal etteremAz étterem nagyon kellemes, az ételek bőségesek és finomak, köszönhetően a hotel kiváló szakácsának. 

Ennek a szállodának is van különlegessége. A Hotel Opál Gyöngyös az első „Mosolygós szálloda” Magyarországon.opal mosolygos

 

 

 

 

 

Anikó a szállodavezető, határozott, agilis, tele tervekkel, ötletekkel és mindezt mosolyogva, sok empátiával.  

Köszönjük, hogy a hotel vezetése a Lailanma Marketinget választotta, bízunk benne eddigi közös munkánk eredménye már most is érezhető, és hosszú távú kapcsolat alapjául szolgál.

Köszönjük a meghívást, a kedves vendéglátást. A személyes találkozás könnyebbé és hatékonyabbá teszi a közös munkát.

A Hotel Opal*** elérhetőségei:

Web: http://www.hotelopal.hu/
Facebook: https://www.facebook.com/HotelOpal
E-mail: info@hotelopal.hu
Telefon: (37) 505 400

Pin It on Pinterest

Read previous post:
Tipp: Facebook kiemelt poszt hirdetés egyszerűen

Nyár elején számoltunk be róla, hogy a Facebook korszerűsíti, átszervezi, egyszerűsíti a hirdetéseit. A Facebook szándéka, “ha jön egy hirdető, akkor...

Close