Blog.mad4flash.com cikke Google fordítóval, az eredeti a link alatt megtekinthető.
Az évszámokkal megjelenített képek magukért beszélnek.

Facebook Evolution
Nem volt túl hosszú egyáltalán, mivel az ötletet Facebook hozta létre Mark Zuckerberg, és néhány kolléga. Néhány lásd a Facebookra a Social Media forradalom, amely hatással közel egy milliárd ember – ez így van, ma már körülbelül 800 millió felhasználó a Facebookon, hogy nem szégyenlős a milliárd jelet. Egyértelmű Facebook volt néhány nyilvánvalóan változik a múlt, a kezdeti bevezetése a név eredetileg bejegyzett “TheFacebook.com” később változott, hogy csak Facebook.com, mert egyszerű volt és könnyebb.
Sokan kíváncsiak, hogy mi ez a nagy social networking site lehet nézett ki, mint a múltban, ma is fog tartani egy pillantást néhány a makeovers 2005-től jelen van.

2005: A Facebook

Kevesebb, mint egy millió felhasználó használja Facebook idején ez a kép volt csattant lövés.

Facebook 2005-ben
Még vissza 2005-ben még mindig lehet látni, milyen egyszerű volt, Facebook, a színséma nem változott, de az elrendezést is határozottan javult!

Facebook 2006:

Facebook 2006-ban
Üdvözöljük 2006, csak egy évvel később az új változást vezet be, beleértve a “hírek” és a “mini-feed”, amely megjeleníti a felhasználók tevékenységét.

Facebook 2007:

Facebook 2007
Mi határozottan kezd ott! Nem sokkal különbözik a 2006-os profil, de láthatod, hogy a legtöbb tartalmat a felhasználó is hozzáférést található a bal oldalon, valamint a keresés, még mindig egy nagyon egyszerű és tiszta design.

Facebook 2008

Facebook 2008-ban
2008 hozott egy nagy FB átalakítása, mint látható a lapok tetején a fal, Info és fényképek. A felhasználók is be az alkalmazás fülre, valamint a kiadó toobar amely lehetővé tette a felhasználók számára, hogy állapotáról, ossza kapcsolatok és az ő / ő profilt.

Facebook 2009

Facebook 2009-ben

Legyél Fan
Biztos vagyok benne, sokan ismerik a 2009-es design!Facebook bevezette a “rajongói oldalak” Még mindig emlékszem a Rajongó gomb, amely gyorsan változik át, mint a gombok, mert “mint”. Szeretet, vagy válik egy rajongó egy oldal is láthasson, hogy az oldalak frissítések írt segítségével közvetlenül falra, amely lett egy nagyszerű módja a vállalkozások növekedéséhez online a szociális média.

Facebook 2010

Facebook 2010-ben
2010 Facebook bevezette a klasszikus fotó banner, amit mindannyian nagyon ismerik. Más akkor a változások maradt csak közel azonos. Facebook arról is tájékoztatta, hogy mi barátok / rajongók úgy volt közös a jobb felső sarkában az egyes oldalak.

Facebook 2011-ben

Facebook 2011-ben
Welcome 2011! Sokan tisztában vannak a Facebook ticker amelyet hozzáadtak a jobb felső sarokban a Facebook, ez megjeleníti a legfrissebb takarmányt a barátainktól, és lényegében az emberek vagyunk csatlakozott, azt mutatja, az összes tevékenységet, megjegyzéseket és így tovább. Egyesek attól tartanak, hogy a Facebook Ticker a magánélet érinti a felhasználók számára.

A Facebook Timeline: Digital Scrapbook

FB Timeline 2011
Végül bemutatjuk a legújabb profil változást, amely teljesen ad Facebook egy új stílust, megjelenését és hangulatát. Az idővonal üzemmód célja, hogy olyan, mint egy digitális albumot, ahol a felhasználók fényképeket, és még hozzá évben a saját idővonalon, mielőtt még mindig egy fiókot. Az új határidők hamarosan megjelenik, akkor viszont kap a határidők már az olvasást . És azok számára, akik nem ismerik a Facebook Timeline funkciók, vagy mi az még akkor is tovább itt .

Mi a következő lépés?

A legújabb bejelentés, ha a Facebook Idővonalak, amit talán Ön szerint a következő lépés? Mit várhatunk, hogy egy-két év? Szeretném, ha az olvasók használja a kreativitását, és gyere fel néhány ötlet, amit hamarosan tervez, legyen az egy alkalmazás, profil átalakítása vagy több! Légy kreatív ..

Pin It on Pinterest

Close