Facebook gyors hirdetés oldal tulajdonosoknak ‘Promoted Page Likes’

page promoted-0Facebook bejelentette, hogy a “hirdetett bejegyzés (Promoted Post – újabban Boost Post)”  szolgáltatáshoz hasonló, “Promoted Page Likes” hirdetési lehetőséget, aminek célja, hogy segítsen az oldal tulajdonosainak, hogy új rajongókat szerezzenek anélkül, hogy használni kellene a bonyolultabb Hirdetéskezelőt.

(tovább…)

Facebook kvízek, szavazások, promóciók mobilon is…

module-contests

Jelenleg a Facebookba épített alkalmazások nem jelennek meg a mobil böngészőkben, mobilos Facebook felületeken. Szerződéses partnerünk (ShortStack.com) segítségével mindez profi módon megoldható, hiszen több mint 50 mobilra is optimalizált template segítségével mindezt anélkül készítjük el a megrendelő igényeinek megfelelően, hogy az alkalmazásnak kétféle változatát is el kellene készíteni (asztali és mobil).

És ez még nem minden … (tovább…)

Újra és újra: Facebook szabályai játékok szervezéséhez!

promotionsÉvek óta foglalkozunk többek között azzal, hogy SZABÁLYOS keretek között fussanak a FB-on játékok, de úgy látszik, nem elégszer, és nem elég érthetően írtunk erről eddig.

Most találtuk az alábbi bejegyzést:
„… Kiderült, hogy a Facebook minden olyan alkalmazást ellehetetlenít, amivel a LIKE-olok adatát le lehetne szedni egy Excel táblázatba.
Emberek, nem tudom még a nevet sem lementeni, hogy megnézzem ki, hányadik volt!”

Ennek előzménye, amikor meghirdették a nyereményjátékot:
„Kedvelj minket, és ha elértük az 500 rajongót, random módon sorsolunk 5 nyertest…”

Mi ezzel a probléma?

(tovább…)

Facebook lehetővé fogja tenni, hogy fizesd ismerősöd poszt hirdetését

highlight-postA múlt év végén jelent meg a személyes profiloknál is a poszt hirdetés lehetősége, ~ 400,- Ft -ért úgymond “kiemeltté” tehetjük bejegyzésünket. Erről egy decemberi összefoglalónk végén számoltunk be.

Kiemelés - személyes poszt két dolláros hirdetése -

A Facebook szóvivője bejelentette – számol be az www.insidefacebook.com -, hogy bővítik a promoted post funkcióit; lehetővé teszik, hogy a felhasználók fizessék ismerősük bejegyzés hirdetését (promoted post). (tovább…)

12 ok, amiért az Ön promóciós kampánya nem működik

12 ok amiért Ad nem működik 404A Facebook promóciós kampányok, játékok futtatása egy nagyszerű módja annak, hogy felélénkítse oldalán a párbeszédet a rajongókkal, e-mail listát építsen.

A Socialmouths.com oldalán jelentetett meg egy listát az Antavo Promotion Builder társalapítója, Szabó Zsuzsa a legfontosabb hibákat összegyűjtve arról, hogy mik lehetnek az okai annak, ha nem hozza a várt eredményeket egy promóciós kampány. (tovább…)

Facebook új szabályai a képeken elhelyezhető szövegekről

ss-fb-cover-20-full-postA Facebook a múlt hónapban bejelentette, hogy a hirdetésekben, szponzorált történetekben felhasznált képek nem tartalmazhatnak a kép 20%-nál nagyobb kiterjedésű szöveget. Ez a korlátozás a borítóképre (cover photo) már a Timeline bevezetése óta érvényben van, de most már a teljes hírcsatornára, a hirdetési felületek képeire is kiterjed. (tovább…)

Új adatvédelmi parancsikonok és más újdonságok a Facebookon

facebook oldalak 320x320Az elmúlt néhány napban, egy-két hétben történt néhány változás, illetve a közelgő karácsonnyal kapcsolatos újdonság bevezetése a Facebook-on. Ezeket próbáljuk összefoglalni feltételezve, hogy a többségét már Ti is észrevettétek, vagy a tervezett bevezetésről már olvastatok valahol.

Jöhet világvége, karácsony a Facebook fejlesztések nem állnak meg.  🙂

(tovább…)

Pin It on Pinterest