Megjelent a Facebook üzleti oldalakon a Felhívás gombTavaly, december 11-én jelent meg a Facebook híroldalán, hogy bevezetnek a Facebook üzleti oldalakon egy új nyomógombot, amely segíteni fogja a vállalkozásokat üzleti céljaik elérésében. Ma megjelent a “Felhívás gomb”.

A Facebook üzleti oldalak legfontosabb célpontjai az emberek, ezért a Facebook új utakat épít annak érdekében, hogy a vállalkozások ezeken keresztül is elérjék. A “Felhívás gomb” célja, hogy a vállalkozások hivatkozhassanak, oda irányíthassák üzleti céljaikat megvalósító weboldalakra, alkalmazásokra az embereket.

A Felhívás gomb kiválasztása, beállítása nagyon egyszerű, hiszen csak ki kell választani a megfelelő gombot, megadni a célnak megfelelő weboldali, vagy alkalmazás URL-t és már készen is vagyunk.

A célnak megfelelő gomb kiválasztása, és URL megadása után már működik a Felhívás gomb.

A Facebook segít a Felhívás gomb hatékonyságának mérésében, hiszen a gombra történő kattintásokat méri, az oldal borítóképének jobb oldalán lévő Értesítő dobozba elhelyezett új, a Felhívás gombnak megfelelő adatmezőben.

Felhívás gomb kattintások számaTipp: A Google URL készítő eszközével érdemes kampányparaméterekkel ellátott URL-t hozzáadni a Felhívás gomb céljának, így a Google Analitics is pontosan fogja mutatni. A mérés azzal lesz teljes, ha a Google Analiticsben, az új kampány URL-t felhasználva hozzunk létre pl. ajánlatkérési, vásárlási célokat mérő konverziós csatornákat.

Ha nem szeretne lemaradni hasonló tippjeinkről iratkozzon fel hírlevelünkre, csatlakozzon Facebook oldalunkhoz!

Nem tudja megvalósítani a tippben írtakat? Keressen minket, hogy segíthessünk!

Ajánlatkérés

Pin It on Pinterest