Az Ön cégét is érinti a reklámadó

Egyetlen vállalkozás vezetője sem dőlhet kényelmesen hátra a karosszékében azt gondolván, hogy az ő cégét nem érinti a reklámadó: az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosításban az önreklámozásra is kiterjesztett kötelezettség miatt minden vállalkozásnak plusz terhekkel kell szembenézni, legalábbis a jelenleg ismert rendelkezések szerint – hívja fel a figyelmet blogbejegyzésében Jancsa-Pék Judit, a LeitnerLeitner vezető tanácsadója. (tovább…)

Április elsején érkezett meg a Facebook új hirdetési struktúrája

billboard_low_angle_200_clrReméljük nem bolondok napi tréfa, hogy pont április elsején érkezett meg a Facebook új hirdetési struktúrája.  😆 Nálunk ma reggel állt üzembe a február végén beharangozott, akkor március 4-re ígért változás, miszerint a kampányok és a hirdetések mellett megjelennek a hirdetési csoportok (ad sets).

(tovább…)

Facebook adminisztrátorok profiljain összefoglaló a hirdetési fiókról

A Facebook különböző fejlesztései, személyes- és oldal profil felületeken végrehajtott fejlesztései sokszor nem egy adott időpontban jelennek meg mindenkinél. Ennek oka sokszor az, hogy először az USA-ban mutatják be az újdonságokat, de az is lehet, hogy több eltérő felhasználói felületen, vagy nyelvi beállítástól függően másképp, más ütemezéssel történnek meg a változások.

Ez történik a hirdetési fiókonként mutatott néhány összefoglaló adat megjelenítésével, ami a napokban jelent meg az oldal adminisztrátorok (hirdetési fiók adminisztrátorai is) személyes profiljának jobb felső sarkában.

Facebook adminisztrátorok profiljain összefoglaló a hirdetési fiókról

Facebook adminisztrátorok profiljain összefoglaló a hirdetési fiókról

Ennek is az érdekessége, hogy egyik admin felhasználónknál már rég óta jelen volt a képen látható adatok megjelenítése, most viszont egy sokkal régebben létrehozott oldal adminisztrátor, és hirdetési fiókkal rendelkező falhasználónknál is megjelent. Kiválasztható a megjelenítendő hirdetési fiók és az, hogy napi, vagy havi adatokat  szeretnénk látni a hirdetéseink, kampányaink és ezek hozományaként keletkezett oldal kedvelések alakulásáról.

Önnél is megjelent már ez az információs felület? Ha időben szeretne értesülni az ehhez hasonló újdonságokról, iratkozzon fel hírlevelünkre, vagy kérjen – a hozzászólások alatt – értesítést az új bejegyzéseinkről.

 

Pin It on Pinterest