Az Ön cégét is érinti a reklámadó

Egyetlen vállalkozás vezetője sem dőlhet kényelmesen hátra a karosszékében azt gondolván, hogy az ő cégét nem érinti a reklámadó: az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosításban az önreklámozásra is kiterjesztett kötelezettség miatt minden vállalkozásnak plusz terhekkel kell szembenézni, legalábbis a jelenleg ismert rendelkezések szerint – hívja fel a figyelmet blogbejegyzésében Jancsa-Pék Judit, a LeitnerLeitner vezető tanácsadója. (tovább…)

Április elsején érkezett meg a Facebook új hirdetési struktúrája

billboard_low_angle_200_clrReméljük nem bolondok napi tréfa, hogy pont április elsején érkezett meg a Facebook új hirdetési struktúrája.  😆 Nálunk ma reggel állt üzembe a február végén beharangozott, akkor március 4-re ígért változás, miszerint a kampányok és a hirdetések mellett megjelennek a hirdetési csoportok (ad sets).

(tovább…)

Facebook adminisztrátorok profiljain összefoglaló a hirdetési fiókról

A Facebook különböző fejlesztései, személyes- és oldal profil felületeken végrehajtott fejlesztései sokszor nem egy adott időpontban jelennek meg mindenkinél. Ennek oka sokszor az, hogy először az USA-ban mutatják be az újdonságokat, de az is lehet, hogy több eltérő felhasználói felületen, vagy nyelvi beállítástól függően másképp, más ütemezéssel történnek meg a változások.

Ez történik a hirdetési fiókonként mutatott néhány összefoglaló adat megjelenítésével, ami a napokban jelent meg az oldal adminisztrátorok (hirdetési fiók adminisztrátorai is) személyes profiljának jobb felső sarkában.

Facebook adminisztrátorok profiljain összefoglaló a hirdetési fiókról

Facebook adminisztrátorok profiljain összefoglaló a hirdetési fiókról

Ennek is az érdekessége, hogy egyik admin felhasználónknál már rég óta jelen volt a képen látható adatok megjelenítése, most viszont egy sokkal régebben létrehozott oldal adminisztrátor, és hirdetési fiókkal rendelkező falhasználónknál is megjelent. Kiválasztható a megjelenítendő hirdetési fiók és az, hogy napi, vagy havi adatokat  szeretnénk látni a hirdetéseink, kampányaink és ezek hozományaként keletkezett oldal kedvelések alakulásáról.

Önnél is megjelent már ez az információs felület? Ha időben szeretne értesülni az ehhez hasonló újdonságokról, iratkozzon fel hírlevelünkre, vagy kérjen – a hozzászólások alatt – értesítést az új bejegyzéseinkről.

 

Fontos hír – megváltoztak a Facebook promóciós szabályai

Új promóciós szabályok - stick_figure_presenting_blank_board_text_10892-600x450A Facebook néhány órája adott hírt arról, hogy megkönnyítette az üzleti oldalak számára a promóciók tartását, ezért megváltoztatta az oldalakkal kapcsolatos szabályokat (ez tartalmazza a promóciós szabályokat is). A legfontosabb változás, hogy most már nem csak külső alkalmazás segítségével lehet promóciókat, akciókat szervezni a Facebook rajongói oldalakon.

Mit kell tudniuk az oldal adminisztrátoroknak?

(tovább…)

Korszerűsödnek a Facebook hirdetések

facebook-ads-logoAz elmúlt évben a Facebook gyűjtötte a marketingesek visszajelzéseit a hirdetésekkel kapcsolatban, s arra a következtetésre jutott, hogy csökkenteni kell a hirdetési termékek kínálatát. Az utóbbi időben több új terméket vezettek be, de annak ellenére, hogy a termékek önmagukban jók, belátták, hogy sok ugyanazt a funkciót valósítja meg, ugyan azokat a célokat éri el.

Tegnap a Facebook Blogon jelentették be, hogy folyamatosan egyszerűsíteni fogják a kínálatot.

(tovább…)

Facebook gyors hirdetés oldal tulajdonosoknak ‘Promoted Page Likes’

page promoted-0Facebook bejelentette, hogy a “hirdetett bejegyzés (Promoted Post – újabban Boost Post)”  szolgáltatáshoz hasonló, “Promoted Page Likes” hirdetési lehetőséget, aminek célja, hogy segítsen az oldal tulajdonosainak, hogy új rajongókat szerezzenek anélkül, hogy használni kellene a bonyolultabb Hirdetéskezelőt.

(tovább…)

Facebook lehetővé fogja tenni, hogy fizesd ismerősöd poszt hirdetését

highlight-postA múlt év végén jelent meg a személyes profiloknál is a poszt hirdetés lehetősége, ~ 400,- Ft -ért úgymond “kiemeltté” tehetjük bejegyzésünket. Erről egy decemberi összefoglalónk végén számoltunk be.

Kiemelés - személyes poszt két dolláros hirdetése -

A Facebook szóvivője bejelentette – számol be az www.insidefacebook.com -, hogy bővítik a promoted post funkcióit; lehetővé teszik, hogy a felhasználók fizessék ismerősük bejegyzés hirdetését (promoted post). (tovább…)

Pin It on Pinterest