Szerző: Lailanma Marketing | 2014.07.15 | Facebook hirdetés, Google, Internet, Közösségi marketing |
Egyetlen vállalkozás vezetője sem dőlhet kényelmesen hátra a karosszékében azt gondolván, hogy az ő cégét nem érinti a reklámadó: az Országgyűlés által elfogadott törvénymódosításban az önreklámozásra is kiterjesztett kötelezettség miatt minden vállalkozásnak plusz terhekkel kell szembenézni, legalábbis a jelenleg ismert rendelkezések szerint – hívja fel a figyelmet blogbejegyzésében Jancsa-Pék Judit, a LeitnerLeitner vezető tanácsadója. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.04.16 | Facebook hirdetés |
A Facebook felhasználók biztosan örülni fognak, mert a Facebook kevesebb reklámot fog megjelentetni. Még április végén változtat az asztali böngészőkben látható hirdetések megjelenítésén a Facebook. (tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.04.01 | Facebook hirdetés |
Reméljük nem bolondok napi tréfa, hogy pont április elsején érkezett meg a Facebook új hirdetési struktúrája. 😆 Nálunk ma reggel állt üzembe a február végén beharangozott, akkor március 4-re ígért változás, miszerint a kampányok és a hirdetések mellett megjelennek a hirdetési csoportok (ad sets).
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.02.28 | Facebook hirdetés |
A jelenlegi hirdetési struktúra (kétszintű: kampányok, hirdetések) helyett, március 4-től új hirdetési struktúra jön a Facebookon. A kampányok és a hirdetések mellett megjelennek a hirdetési csoportok (ad sets).
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2014.02.28 | Facebook általános, Facebook hirdetés |
A Facebook különböző fejlesztései, személyes- és oldal profil felületeken végrehajtott fejlesztései sokszor nem egy adott időpontban jelennek meg mindenkinél. Ennek oka sokszor az, hogy először az USA-ban mutatják be az újdonságokat, de az is lehet, hogy több eltérő felhasználói felületen, vagy nyelvi beállítástól függően másképp, más ütemezéssel történnek meg a változások.
Ez történik a hirdetési fiókonként mutatott néhány összefoglaló adat megjelenítésével, ami a napokban jelent meg az oldal adminisztrátorok (hirdetési fiók adminisztrátorai is) személyes profiljának jobb felső sarkában.

Facebook adminisztrátorok profiljain összefoglaló a hirdetési fiókról
Ennek is az érdekessége, hogy egyik admin felhasználónknál már rég óta jelen volt a képen látható adatok megjelenítése, most viszont egy sokkal régebben létrehozott oldal adminisztrátor, és hirdetési fiókkal rendelkező falhasználónknál is megjelent. Kiválasztható a megjelenítendő hirdetési fiók és az, hogy napi, vagy havi adatokat szeretnénk látni a hirdetéseink, kampányaink és ezek hozományaként keletkezett oldal kedvelések alakulásáról.
Önnél is megjelent már ez az információs felület? Ha időben szeretne értesülni az ehhez hasonló újdonságokról, iratkozzon fel hírlevelünkre, vagy kérjen – a hozzászólások alatt – értesítést az új bejegyzéseinkről.
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.09.17 | Facebook hirdetés |
Nyár elején számoltunk be róla, hogy a Facebook korszerűsíti, átszervezi, egyszerűsíti a hirdetéseit. A Facebook szándéka, “ha jön egy hirdető, akkor mondja el mit akar elérni”, s a termékek közül automatikusan azt használhassa, amelyik legjobban segíti céljai elérésében.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.08.28 | Facebook hirdetés, Facebook promóció |
A Facebook néhány órája adott hírt arról, hogy megkönnyítette az üzleti oldalak számára a promóciók tartását, ezért megváltoztatta az oldalakkal kapcsolatos szabályokat (ez tartalmazza a promóciós szabályokat is). A legfontosabb változás, hogy most már nem csak külső alkalmazás segítségével lehet promóciókat, akciókat szervezni a Facebook rajongói oldalakon.
Mit kell tudniuk az oldal adminisztrátoroknak?
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.06.07 | Facebook hirdetés, Facebook promóció |
Az elmúlt évben a Facebook gyűjtötte a marketingesek visszajelzéseit a hirdetésekkel kapcsolatban, s arra a következtetésre jutott, hogy csökkenteni kell a hirdetési termékek kínálatát. Az utóbbi időben több új terméket vezettek be, de annak ellenére, hogy a termékek önmagukban jók, belátták, hogy sok ugyanazt a funkciót valósítja meg, ugyan azokat a célokat éri el.
Tegnap a Facebook Blogon jelentették be, hogy folyamatosan egyszerűsíteni fogják a kínálatot.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.05.02 | Facebook hirdetés, Facebook promóció |
Facebook bejelentette, hogy a “hirdetett bejegyzés (Promoted Post – újabban Boost Post)” szolgáltatáshoz hasonló, “Promoted Page Likes” hirdetési lehetőséget, aminek célja, hogy segítsen az oldal tulajdonosainak, hogy új rajongókat szerezzenek anélkül, hogy használni kellene a bonyolultabb Hirdetéskezelőt.
(tovább…)
Szerző: Lailanma Marketing | 2013.02.15 | Facebook hirdetés, Facebook promóció |
A múlt év végén jelent meg a személyes profiloknál is a poszt hirdetés lehetősége, ~ 400,- Ft -ért úgymond “kiemeltté” tehetjük bejegyzésünket. Erről egy decemberi összefoglalónk végén számoltunk be.

A Facebook szóvivője bejelentette – számol be az www.insidefacebook.com -, hogy bővítik a promoted post funkcióit; lehetővé teszik, hogy a felhasználók fizessék ismerősük bejegyzés hirdetését (promoted post). (tovább…)