Facebook bejelentette, hogy a “hirdetett bejegyzés (Promoted Post – újabban Boost Post)” szolgáltatáshoz hasonló, “Promoted Page Likes” hirdetési lehetőséget, aminek célja, hogy segítsen az oldal tulajdonosainak, hogy új rajongókat szerezzenek anélkül, hogy használni kellene a bonyolultabb Hirdetéskezelőt.
Minden oldalon a profilképpel indítható a Promoted Page hirdetés, így a profilképek ezzel a hírdetéssel is támogatják a rajongók gyűjtését. Ez az USA-ban már kísérleti jelleggel futott, az oldal tulajdonosok a napi költségkeret választásával állíthatták, hogy hány embert akartak elérni.
Mint a hirdetett bejegyzés, a Promoted Pages hirdetések is egy előre beállított áron vásárolhatók kattintás/költség helyett.

Promoted Page – nem kattintás alapú, hanem előre beállított napi költségkerettel működik.
Az oldal tulajdonosa leszűkítheti a célközönséget országra, megyére, városra.

Célközönség kiválasztása ország, megye, város szűkítéssel.
Ez a művelet tulajdonképpen létrehoz három, különböző Facebook hirdetést a Hirdetéskezelőben. Mindhárom a hely szerinti célzással szűkítve csak azoknak jelenik meg, akik még nem lájkolták az oldalt. Mint fentebb írtuk, a profilképet rakja hirdetéshez, és az oldal neve a hirdetés címe, illetve a szponzorált történet kivételével az oldal “Leírás” mezőben szereplő szöveg első 90 karakterét adja hirdetési szövegnek. Minden hirdetési fajtánál feltüntetésre kerül, hogy milyen funkciók, felületeknél látható (pl. oldal naptár, keresési találatok, oldal jegyzet, hírfolyamok, stb.)
- Mobil hirdetés – szabványos oldal hirdetés
- Asztali számítógépekhez, notebokokhoz – szabványos oldal hirdetés az idővonal jobb oldalán lévő hirdetési oszlopban.
- Szponzorált történet – csak a profilkép és az oldal neve, a lájk jel látható olyan ismerős kíséretében aki már lákolta az oldalt.

Három hirdetés a Facebook Hirdetéskezelőben
A szolgáltatás célja, hogy a kis-és közepes méretű vállalkozásoknak, amelyek a Facebook marketing lehetőségeit alkalmaznák, ne kelljen újabb pénzügyi erőforrásokat áldozni arra, hogy külsős Hirdető ügynökséget bízzanak meg, vagy esetleg nincs idejük megtanulni a Facebook Hírdetéskezelő használatát. Támogatott hozzászólások (Promoted Post) egy sikeres módja, hogy segítsen a kis-és középvállalatoknak az üzeneteiket az új hírek közé helyezni. Most lesz egy hasonlóan egyszerű módja a hirdetéseknek, ami segíti, hogy több rajongója legyen az oldalnak.
A hirdetőknek tisztában kell lenniük azzal, hogy ellentétben a Facebook egyéb hirdetési termékekkel, ezek a hirdetések továbbra is működni fognak, amíg az adminisztrátor kézzel le nem állítja a kampányt.

Promoted Page hirdetés addig működik, amíg le nem állítja!!!
Ha többet szeretne tudni a Promoted Page hirdetésről itt további információkat talál.
Természetesen a hirdetések kezelésében továbbra is készséggel állunk partnereink, megrendelőink rendelkezésére.