facebook pagesA Facebook csendben megváltoztatta a szabályokat arról, hogy milyen tartalmakat lehet elhelyezni a Facebook oldalak borítóképein. Minden egyéb szabály eltűnt, egyedül a 20%-os szöveg arányra vonatkozó maradt meg.
A jó hírre Mari Smith Facebook marketing szakértő posztjából értesültünk.

Mit jelent ez, milyen szabályokat vett ki a Facebook?

Lehet, hogy törölni kell a cachet, hogy láthasd a a módosított iránymutatásokat (vagy másold be ezt a hivatkozást egy új böngészőablakba, ahol nem jelentkeztél be Facebook-ba): https://www.facebook.com/page_guidelines.php

cover photo szabályok változtak 20130320

Mari Smith-nek volt képe a régi szabályokról, alatta pedig az új látható

Amit mindenképp be kell tartani, mert a módosítottban is megmaradt:

A képen elhelyezhető szöveg aránya a 20%-ot nem haladhatja meg.
“Minden borítókép nyilvános. Ez azt jelenti, hogy bárki, aki meglátogatja a oldalt képes lesz látni a borítóképet. Borítók nem lehetnek megtévesztők, félrevezetők, vagy nem sérthetik mások szerzői jogait. A Facebook nem fogja ösztönzi az embereket, hogy töltsenek fel borítóképet a személyes idővonalukhoz. A borítókép nem tartalmazhat több mint 20% szöveget.”

Ezek a szabályok maradtak ki:

Borítók nem tartalmazhatták a következőket:

  • Ár vagy vásárlásra vonatkozó adatokat, mint például a “40%-os kedvezmény” vagy “Töltsd le a socialmusic.com”;
  • Forduljon információért… honlap cím, e-mail, levelezési cím, vagyis az ilyen információkat az oldal a “Rólunk” részben lehetett feltüntetni;
  • Hivatkozások Facebook funkciókra vagy tevékenységekre, mint például a “Like” vagy “Megosztás”, nem mutathat nyíl a borítóképen ezen szolgáltatások bármelyikére;
  • Cselekvésre felhívás, mint a “Vedd meg most” vagy “Mondd el a barátaidnak”.

Érdekes, hogy mind a régi és az új szabály verziók (az oldal tetején) azt mondják: “A legutóbbi változat dátuma: December 17, 2012”.  🙂

Lehet, hogy a Facebook azért távolította el ezeket a szigorú szabályokat mert jó ideje nem bírt hatásosan érvényt szerezni nekik?

Mit gondolsz ezekről a változásokról?

 

Pin It on Pinterest

Read previous post:
A föld órája – 2013. március 23. 20:30 óra

A Lailanma Marketing is csatlakozott a Föld órája kezdeményezéshez. “A jelenben dolgozunk más cégek jövőjéért – itt, a földön. 🙂...

Close