
(a kép forrása: szeretlekmagyarorszag.hu)
A Facebook új dizánjt tesztel. Lehet, hogy hamarosan borítóképet kapnak az események oldalai is! Kicsit úgy fognak kinézni, mint a csoportok oldalai. Az allfacebook.com adott hírt a változásról, de mi magunk is észrevettük a változást egyik partnerünk Események oldalán.
Jó lesz… 😆
Az első képen megmutatjuk az “Események oldal” régi megjelenését, utána ugyan annak az eseménynek, partnerünk rajongói oldalán, már az új dizájnnal történő megjelenését. Itt jegyezzük meg, hogy először az “Esemény oldal” borítóképe még 714 x 200 px méretű volt, mára 714 x 264 px-re változott, és lehet még további módosítások történnek.

Régi “Esemény oldal” megjelenés

Új esemény oldal dizájn
Az új megjelenéssel a “Buy Tickets” funkció is beépítésre került, amely segítségével megadhatunk pl. egy URL-t, ahol a belépőjegyek beszerezhetők az adott eseményre.
Nem mindegy, hogy a 714 x 264 px-es esemény oldalunk borítóképére hogyan helyezzük el a mondanivalót, mert az idővonalunk (Timeline) “Tevékenység dobozába” ebből a képből vág ki a Facebook bélyegképet (98 x 58 px), illetve borítókép alatt helyett foglaló “Események” alkalmazásképet (111 x 74 px).
Oldalunk idővonalán – a Tevékenység dobozban Ezek a képek nem cserélhetők, az Esemény oldalra feltöltött 714 x 264 px méretű borítóképből vágja ki a Facebook. |
Idővonalunk borítóképe alatt lévő alkalmazások |
A két bélyegképen látható, hogy az új Esemény oldali borítóképből nem éppen a legjobb tartalmú részt jeleníti meg a Facebook.
Segítünk egy Photoshop sablonnal, letöltéséhez kattints az alábbi képre. Amíg a Facebook nem változtatja meg a méretezéseket, addig ezen sablont használva jól el tudod helyezni tartalmaidat az esemény borítóképre.
Nálatok megjelent már az új küllemű Események? Készítettél hozzá borítóképet? Ha tetszett az írásunk a lájkot, +1-et megköszönjük 😉
Köszi, nagyon hasznos és még a Google is jól hozza ezt az infót. 🙂