billboard_low_angle_200_clrReméljük nem bolondok napi tréfa, hogy pont április elsején érkezett meg a Facebook új hirdetési struktúrája.  😆 Nálunk ma reggel állt üzembe a február végén beharangozott, akkor március 4-re ígért változás, miszerint a kampányok és a hirdetések mellett megjelennek a hirdetési csoportok (ad sets).

Az új, háromszintű hirdetési struktúrát a Facebook így mutatja be:

Screenshot_1-fb-ads

Már a kampányban határozzuk meg a hirdetésünk célját, ami lehet:

  • oldalbejegyzéssel kapcsolatos aktivitás növelése (lájk, hozzászólás, megosztás)
  • oldalkedvelések gyűjtése (új oldal lájkolók)
  • kattintás a weboldalra
  • konverziók a weboldalon (a konverziókezelő menüpontban létre kell hozni, majd a megfelelő weboldalba a kapott kódot be kell építeni)
  • alkalmazástelepítések
  • alkalmazáshoz kötődő aktivitás növelése
  • eseményreagálások (a létrehozott esemény népszerűsítése)
  • ajánlat beváltása (a létrehozott ajánlat népszerűsítése)

Screenshot_2-fb-ads

Az hirdetési csoportokban határozhatjuk meg a bennük szereplő hirdetéseink költség és futási idő adatait. Csoportonként eltérő célzásokat beállítva jobban tudjuk ellenőrizni a hatékonyságot.

Screenshot_3-fb-ads

Az új struktúrában a hirdetések változtak legkevésbé, úgyan úgy lehet beállítani mindent, mint a kétszintű rendszerben.

Screenshot_4-fb-ads

A meglévő kampányok nem változnak, továbbra is az eredeti beállítások szerint fognak futni.

Screenshot_5-fb-ads

Mindhárom elemet (kampány, hirdetési csoport, hirdetés) nagyon egyszerűen lehet ki- és bekapcsolni.

Screenshot_6-fb-ads

A ki- és bekapcsoláshoz hasonlóan mindhárom elemben (kampány, hirdetési csoport, hirdetés) egyformán látható, hogy a hirdetés:

  • aktív,
  • nem jóváhagyott,
  • ellenőrzés alatt áll,
  • nem jelenik meg,
  • vagy inaktív.

Screenshot_7-fb-ads

Nekünk tetszenek az új költés mutatók, melyeket szintén mindhárom elemnél láthatunk.

Megkezdjük az új hirdetési struktúra használatát, a tapasztalatok összegyűjtését, ezek után beszámolunk majd tippjeinkről, hogy olvasóink is hatékonyabban használhassák ki az új hirdetési struktúrában rejlő lehetőségeket.

Pin It on Pinterest

Close