Itt a posztot látható Business2Community.com volt megosztott a múlt héten. Ez egy egyszerű, de hasznos Facebook marketing vezető!
Facebook kínál soha nem látott lehetőségeket a hozzáértő marketinges! Győződjön meg róla, hogy maximalizálja az eszközök és lehetőség, hogy növekszik a vállalkozások kihasználva a rendelkezésre álló lehetőségeket az Ön számára.
Még győződve Facebook óriási érték, hogy az üzleti marketing terv?
Tekintsük a Facebook tények:
- Facebook már 850 millió globális felhasználók. Csak Ázsiában több internetezők, mint az egész felhasználói bázisa Facebook
- Jelenleg 60 milliárd Szeret és Hozzászólások Havi on Facebook
- 50%-a Facebook felhasználók be-DAILY (425 millió ember!)
- Az átlagos havi perc költött egy felhasználó a Facebook-on az USA-ban több mint 415. A következő legközelebbi a Google Sites (amely magában foglalja a google.com, youtube.com, gmail, google térkép, stb együtt) körülbelül 240 perc havonta
forrás: M. Lazerow, Buddy Media & comScore 2011
Nincs más platform lehetővé teszi a márkát, amely felhatalmazza a felhasználók számára teljesen evangélista, mint a Facebook!
8 Vital Facebook Marketing tippek Resorts és a Célpont:
1. Monitor és Válasz!
Egy tanulmány szerint Socialbakers nemrég bemutatott an teljesen elképesztő statisztikát. Azt találták, hogy egy óriási 95%-a Wall Hozzászólások válaszolnánk márka szerint. Meg kell, ismétlem, KELL, ellenőrzéséhez és kezeléséhez hozzászólás. Megkockáztatom, hogy a stat kell csak a tükrözött, akkor kell választ 90-95% Az összes hozzászólás a falra (mi segítségével ki a horgot azok számára, “rejtett” terület lehet kihagyni!). Rendkívül fontos, hogy válaszoljon. Ez olyan, mint marketing vezetni az embereket a étteremben, majd figyelmen kívül hagyja őket, amikor jönnek az ajtón, és soha nem kapok őket egy asztalra, és felajánlotta nekik a menüt!
Segítségre van szükségük a ellenőrzése? Használjon olyan szolgáltatás, mint a Sendible vagy HyperAlerts , hogy segítsen monitor chatter.
2. Töltse ki az Info fül aprólékosan!
Bár ez egy egyszerű tipp, fontos, és nem szabad figyelmen kívül hagyni. A Facebook Page Info fülön kínál SEO értéket. A indexelve a keresőmotorok ügyeljen arra, hogy töltse ki ezt részletesen összpontosítva, beleértve a legfontosabb kulcsszavak a termékek és szolgáltatások.
Mint úti cél, győződjön meg róla, hogy fejezze be címét, hogy a Bing térkép az oldalon, amely lehetővé teszi a látogatók a Check-in az Ön locale. Check-in ingyenes vírus-megosztás, így ösztönzik ezt!

3. Add Custom Lapok!
Ha keményen dolgozunk, hogy állítsa be a márka mellett a honlapon, a szakirodalom és más kulcsfontosságú marketing területen miért nem megy túl az alapokon által felajánlott Facebook az összes oldal, és az oldal elkülönülve? Legalább add egyéni alapértelmezett leszállás lapon, hogy az első alkalommal látogatnak a rajongói oldal a Facebookon adsz nekik egy márkás élményt, és nem csak csepp őket a falra.
Egyéni lapok könnyen elkészíthetők harmadik fél platformokon, mint TabSite . Ezek a szolgáltatások lehetővé teszik, hogy gyorsan és könnyen hozzá a logót, más képeket, és a tartalom a leszállás lapra a Facebook oldal.Tartsa a leszállás lapra koncentrált és lényegre törő. Van kb 3-4 másodpercig, hogy az első benyomás. Használjon további lapokat a dolgok, mint egy termék bemutatására, Akciós, illetve, hogy a YouTube-csatorna a rajongói oldal.
4. Engage!
Ez kritikus fontosságú a siker a Facebook-on. Miután a rajongói oldal nem elég, akkor aktívnak kell lennie a kiküldő és a hozzászólás kell a stratégiai felhívni az emberek észrevételeit, és hasonlóan a post. Azt is szeretném megkérdezni, nyitott kérdések, vagyis azok, meghív egy személy megjegyzést. (Példa: “Mit gondolsz az új szolgáltatást, xyz?”. Kérdezze a “Like” (Példa: Adj nekünk a “Like” ha úgy gondolja, az új funkció jó!). Puhább eladni szóval jobban engagment árak mint a rámenős értékesítési helyek is.

5. Like-Gate (fan-kapuzás)
Ez egy fontos eszköz, hogy előmozdítják a Facebook oldal “Like” számít. Ismerkedés a “Like” fontos, de több annál, ez lehetővé teszi, hogy továbbra is tájékoztatja a felhasználót, mert a fal takarmány hozzászólás van lehetőség, hogy a saját Ticker és Newsfeed a saját Facebook profilját!
Használjon egy külső eszköz, mint-kapu vagy a fan-kapuzási képességek, mint TabSite így mutatnak a nem-rajongók egy adott üzenetet segíteni őket, hogy “Like” az oldalt. Legyen egyszerű, tartsa világos. Ne feledje, a “Like” az átjáró kezdeni a kapcsolatot elkötelezettség, nem a célba!
6. Képek és videók többet ér, mint 1000 szó!
Képek és videók meghajtó elkötelezettség fel! A kutatások azt mutatják, hogy a “Hozzászólások köztük egy fotóalbum, egy képet vagy egy videót generál mintegy 180%, 120% és 100%-kal több mint az átlagos elkötelezettség utáni, illetve”. (Adatai ezen a poszton volt forrása a Facebook Marketing Bootcamp).
Szóval, győződjön meg róla, képekkel és rövid videoklipek, ha vannak. A felhasználók mostantól videókat közvetlenül a Facebook Ticker, és a Facebook a közelmúltban növelte a képek méretét a Newsfeed amikor feltöltötte a oldal album. Lásd a méret!
Szóval, győződjön meg róla, képekkel és rövid videoklipek, ha vannak. A felhasználók mostantól videókat közvetlenül a Facebook Ticker, és a Facebook a közelmúltban növelte a képek méretét a Newsfeed amikor feltöltötte a oldal album. Lásd a méret!

7. Tudd, hogy mikor hold’em, hogy mikor post’em
Ideális kiküldetés idők változnak az ipar, és meg kell érteniük, hogy gyakran az ideális idők kívül az 9-5 zónában dolgozni! Tanulmányok kimutatták, hogy a legjobb részvétel aránya a 24 órás időszak között 7-8 óra után 04:00 között 10-11 éjszaka.
Az utazás és a vendéglátás ágazatok, a legmagasabb részvétel aránya gyakran fordulnak elő a csütörtökön és pénteken, így ezek a fontos alkalommal terv után. Csakúgy, megértjük, hogy túl sok kiküldetés tudja kapcsolni rajongók ki. 5-8 hozzászólás egy héten, vagy a napi 1 is megfelelő. Használja Facebook Insights, hogy vizsgálja felül a statisztika a benyomások (szer a képen) és az elkötelezettség, hogy jobban érzi magát, hogy mi vezet a legnagyobb érték a szervezet számára.
8. Kihasználni a pillanat!
Különösen az úti cél és üdülőhelyek, amikor az emberek vannak, ők boldogok, hogy kérni őket, hogy tegye! Ez egy jó marketing fegyver és eszköz a küszöbön, szó szerint! Szállodák, üdülők és a rendeltetési helyen kell írnunk az a Facebook-on a mobil felhasználók és felajánlja “társadalmi fotó-ops” és emlékeztetők, hogy “check-in”, és ossza meg barátaival. Helyszínek is fontolják meg a jeleket a QR kódokat, melyekkel a rajongói oldal a Facebookon, így könnyű a felhasználók, hogy átvizsgálja és az azt követő egy képet a pillanatban.

Szóval, gondolom, az Ön stratégiai lehetőségeket kapcsolja be a Facebook rajongók a evangélista, és hogyan kapcsolja be a nagykövetek vendégei!
Mi volt a tapasztalata Facebook marketing?
Mi javult a Facebook oldal elkötelezettség?
Forrás: Blog.TabSite.com