A cégek nagy részénél a Facebook marketing a számok játéka, és a cél az, hogy minél több ” Lájkot “, szerezzen. Ez az emberi természet. Mindig többet akar, és ugyanez vonatkozik természetesen a szociális média marketingre.
5 Ways bekapcsolása Facebook Szereti a marketing eredménye
Azonban a  szociális média valódi értéke nem arról szól, hogy sok rajongó és követője van, hanem arról, hogy mit csinálni velük. Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy a “marketing” a szociális média marketing sikere a tartalomból jön létre, és nem abból, hogy annyi Lájkot szerezznek amennyi lehetséges..
A marketingesek ma abba az irányba haladnak, hogy nem csak Lájkot gyűjtik, hanem valódi elkötelezettség lehetőséget hozzák létre, azzal hogy szem előtt tartják, az üzletük számára a hűséges ügyfelek a legfontosabbak, hiszen Ők osztják meg a barátaik számára marketing “üzeneteiket”. Miközben a Facebook piacon az egyre több Lájk vezet a nagyobb közönség létrejöveteléhez, ebből eredően ez ​​csak az első lépés valós értékű szociális média marketing felé.
A következő 5 dolog, amit tehetünk, hogy a Lájk segítsen a Facebook-on valódi eredményt létrehozni.

1. Hozzon létre egy ellenállhatatlan ajánlatot

Ez úgy hangzik, mint egy nem-agy, mégis túl gyakran hiányzik a kampány jel, mert ők nem igazodik az ügyfelek érdekeit. Mielőtt küld ki, hogy az ajánlat, tedd magad az ügyfelek cipők és kérdezd meg magadtól, ha úgy járna el rajta. Ha úgy találja, hogy ez inkább a ferde élvező üzleti szemben nyújt igazi előny az ügyfél, akkor lehet, hogy újragondoljuk a paraméterek az ajánlat. Ha egy ajánlat célja az ügyféllel szem előtt, ők nagyobb valószínűséggel reagálnak , éselmondja a barátainak is.

2. Készítsen egy teljes kampányt tervet

A legsikeresebb kampány a Facebook span két-három hetes időszakban. Ezalatt az idő alatt, van egy ütem, amely körül folyik a könyvkiadás, és a vezetési tevékenység támogatása. Mielőtt élesben, hogy hogyan fogod fenntartani a lendületet, és ezeken a heteken továbbra is vezetni a forgalom a Facebook oldalra. Ez tartalmazza az összes módszert, a kapcsolatot a célközönséget online és offline, beleértve az e-mail listáját, Twitter követői, LinkedIn kapcsolatok, Google + körök és személyesen is.

3. Hirdesse ajánlatát minden a kommunikációs csatornán

Nincs egységes módszer elősegítő kampányát, amely garantálja eredményt, így szeretné majd elérni a közönséget, ahol ők a legaktívabbak, és valószínű, hogy vegyenek részt és a mai világban, ez mindenütt (nézd meg az összes lehetőséget a # 2 egyedül! ). Ez lehet az e-mail hírlevelek, egyéb szociális média csatornán, a blog, vagy akár személyesen a közelgő kiállításon. Míg a lényege az ajánlat ugyanaz marad, ne felejtsük el, hogy ahogy kommunikálni kell, hogy tükrözze a közepes használ. Például a 140 karakter használja a Twitter-en lesznek más, mint a Facebook státusz frissítést. Ha személyre szabott üzenetek, az ügyfelek nagyobb valószínűséggel reagálnak, különösen akkor, ha rájönnek, tényleg van mögötte az emberi szemben egy automatikus üzenet feed.

4. Ösztönözze rajongóit, tartson velük kapcsolatot

Első rajongók továbbra is kapcsolatban kampány után véget ért az, ami meghatározza a marketingesek nagy eltekintve mindenki más. Amíg megvan a figyelmet a kampány során, kérjük, hogy csatlakozzanak a rajongók e-mail listát, vagy követni a Twitteren, például így tartani a kapcsolatot, tartani egy kétirányú beszélgetést, és megkezdjük a hosszú távú kapcsolat.

5. Ismételje meg a sikeres eredményeket (nem a kampányokat)

Ön nem akarja, hogy ugyanazt csináljuk minden alkalommal, de akkor szeretné tartani folytat a közönség, és arra ösztönzi őket, hogy megosszák. Megteheti ezt bemutatva az új ajánlatokat minden hónapban. Ezek lehetnek a rajongók számára különleges ajánlatokat és exkluzív tartalmak, például. Összekeverve minden egyes alkalommal, akkor növelni válaszok miközben kampányait magával ragadó.

Pin It on Pinterest