Mary Smith összefoglalta, a legutóbbi változásokat a Facebookon. Érdemes átnézni, hiszen napról-napra újabb apró, de sok esetben jelentős változásokkal találkozhatsz.
Lehet, hogy néhányat még észre sem vettél, illetve egy-két várható újdonságról is beszámol Mary.
1. Dugd el a Ticker-t!
Ha a jobb felső sarokban lévő, állandó mozgó-változó tevékenységek megjelenítése nagyon zavaró, akkor már van lehetőség arra, hogy elrejtsd a ticker-t! Csak nézd meg a pici nyílat a jobb felső sarokban és elrejtéséhez kattints rá. Ez egy bármikor használható kapcsoló (be / ki), ezért csak kattints rá, hogy újra mutassa meg a ticker-t. Lásd a lenti képen:
Dugd el a Facebook ticker
Ha csevegés oldalsávot használva zavar, hogy a ticker is jelen van , és szeretnéd csökkenteni a ticker méretét, vagy elrejteni az egészet, csak kattints a ticker és chat közötti vonalra és húzd a kívánt helyre.
Ahhoz, hogy ticker eseményei újra látszódjanak, amikor méretű a chat oldalsáv, kattints, és húzd a vonalat felfelé vagy lefelé.
2. Rejtett hozzászólások és megjegyzések “nem spam”
Biztos vagyok benne, hogy a “szürke” megjegyzések jelentése a rajongói oldalakon és személyes profilok / Idővonalakon, illetve működése nem nyilvánvaló sok felhasználó számára. A Facebook algoritmusok ezeket a megjegyzéseket jelölik spamnek. Az ilyen típusú megjegyzések szürke mezőben jelennek meg, az úgynevezett “rejtett megjegyzések”, és csak azoknak látható, aki a megjegyzést írta, és az oldal / profil tulajdonosának .
Most, hogy megzavar jóhiszemű megjegyzéseket, mint admin az oldal, ahelyett, hogy kattintson a kis “X” a jobb felső sarokban a megjegyzést, majd kattintson a “felfedése Post”, csak kattints a “nem spam” és íme a megjegyzés jelenik meg. Lásd a lenti képen:
Most kattintson a “Nem spam”, hogy azonnal megzavar – nem kell, hogy kattintson az “x” már (hacsak nem akarsz törölni a megjegyzés).
(By the way, a poszt fentiek az én rajongói oldal falra, és Victor nevelkedett kiváló eszköze a kiküldetés frekvencia per iparban. Lásd a posta és a válaszom ide ). Én különösen örültem ennek a kis, de jelentős változás az én Timeline mint korábban, amikor rákattintott az “x”, hogy automatikusan törlődik a megjegyzés nélkül más utat választott. Nos, ez a valóság könnyen megzavar a “nem spam” linket a megjegyzés is.
Feliratkozás az én Timeline nyilvános frissítést itt:
Bár erről a témáról “nem spam”, győződjön meg róla, ellenőrizni a rejtett üzenet a fan oldal minden nap . Lehet, hogy hiányozni aranyat ebben a fejezetben. Csakúgy, mint a szürke megjegyzéseket, ezek mind falra hozzászólás Facebook jelezte, a spam, és ezek nem látható az Ön rajongói oldal falra , hogy senkinek, de te és az a személy, aki a poszt. Hozzáférés a rejtett üzenet területet linkre kattintva közvetlenül alatta a fal link:
Hozzáférés a “rejtett üzenet” területen, csak a fal kapcsolat
Ha megnézzük át a rejtett üzenet, hogy megzavar minden jóhiszemű hozzászólás (ami hozza vissza őket a fő falon, bárki által látható), csak helyezze az egérmutatót a jobb felső sarkában a poszt , és kattintson a kis földgömb ikon (fali hozzászólás) vagy a kis fogaskerék ikonra (a @ címkék), majd kattintson a “felfedése Post.”
Rejtett Facebook Post – földgömb ikon falra hozzászólás
Rejtett Facebook Post – a fogaskerék ikonra @ címkék
3. Új képnézegető
Lehet, hogy észrevette, hogy egy új képnézegető “adni”, hogy most sötétebb árnyékolást, és van egy sokkal kompaktabb kilátás . Úgy tűnik, a tervezők Facebook megváltoztatta fel az elrendezés úgy, hogy maximalizálja minden apró ingatlan hajtás felett . Dolog, hogy néhány fotó funkciók mára háttérbe szorult a kis “hajtómű” ikon a jobb felső sarokban. Akar majd kattintson az elérni a forgás jobbra és balra, és a letöltési linket.
Facebook Photo Viewer – a fogaskerék ikonra kattintva további lehetőségek
Most úgy tűnik, valószínűleg Facebook megváltoztatta a fotót elrendezés annak érdekében, hogy legyen helye hirdetések megjelenítésére . De a hirdetések megjelennek néhány képet, és nem mások. Sok Facebook rajongók gondoltam, hogy talán a hirdetések mutatta csak akkor, ha nem volt semmilyen megjegyzést megjeleníteni, de láttam hirdetéseket képek mind megjegyzésekkel és anélkül. Én nem láttam semmilyen hirdetést a saját fotóim, mégis. Csak mások fotóit. Hm, furcsa.
4. Közötti privát üzenetek rajongók és az üzleti oldalak!
Talán emlékeznek, hogy a Facebook nixed a funkciót ahhoz, hogy küldje el a rajongók egy privát üzenetet tömegesen , más néven egy “Frissítés”. Mindig, ezek a frissítések minden végül az “Egyéb” e-mail postafiókját, és ritkán látott, a Persze, hogy nem voltak hatékonyak egyáltalán.
Ugyanakkor jó hír! Facebook jelenleg béta tesztelés egy vadonatúj funkció az oldalon az adminok, hogy képes legyen e-mail rajongók / látogatók az oldalra, és fordítva . A szolgáltatás tesztelése folyamatban van az Ázsia egyes részein. Én szuper izgatott ez, és várom, hogy ez milyen hatással van a vállalkozásokra minden méretben.Például képzeljük el a hatása gyors, személyre szabott, egyéni választ, amikor egy ügyféllel vagy egy kilátásba sérelem -, hogy milyen gyorsan és egyszerűen lehet ezt alakítani egy pozitív helyzetet, és egy ügyfél az élet. (Persze, azt is szeretné jelezni, hogy a falra mellett a személy megjegyzést, hogy a helyzet nem megoldott).
Fogyasztói szembe fogja találni a vállalkozások [privát üzenetek üzleti lapok] funkció különösen hasznos, mivel lehetővé teszi, hogy több személyes kommunikációt az egyéni ügyfelek, megnyitva ezzel a lehetőséget, hogy magasabb szintű ügyfélszolgálatot a Facebookon. A költözés is valószínű, hogy csökkentsük a fájdalom az off-topic hozzászólások a vállalat oldalain, és csökkenti a kommunikáció elvesznek Facebook rajongók nem veszik meg észrevételeiket ügyfélszolgálati csatornákon kívül a szociális háló.
A lépés nem minden lehetőséget ki az üzleti ügyfelek a kapcsolatot, de mivel a kommunikáció kell az ügyfél által kezdeményezett . Azt követően azonban, hogy megtörtént a beszélgetés egyaránt nyitva áll a felek. ~ TheNextWeb
Privát üzenetek Oldalak opcionális. Ha engedélyezve van, a rajongók és a látogatók megjelenik egy üzenet gombra a jobb felső sarokban. És adminok megjelenik egy “Üzenet” opció melletti falra hozzászólásainak rajongók / egyéb. (Kép hitel: TheNextWeb.com)
[ HOT TIPP : Győződjön meg róla Ön és csapata most kezdik megvitatni, hogyan integrálja Facebook oldal üzenetküldő be a marketing tervek, valamint a közösségi gazdálkodás, milyen körülmények között fog válaszolni a magántulajdonban, és aki a csapat lesz a felelős a bejövő e-mailek kezelését. ]
Gyere csatlakozz a közösség több mint 200.000 rajongó és előfizetők! Csak kattintson a Subscribe és a Like gombok alatt, hogy kapcsolatba velem a Facebookon!
5. Idővonal a rajongói oldalak?
Végül, de nem utolsósorban, a hír járja, hogy a
Facebook is bejelentette Timeline rajongói oldalak az első, csak meghívni
Facebook Marketing Konferencia NYC-ben február 29, 2012. Vegye tudomásul, a BusinessInsider.com ‘s forrás:
Idővonal jön Brand oldalak. Sok marketingesek továbbra is tudatlanok, hogyan fog működni, és hogyan érinthetik őket. A legtöbb ember nem is tudom.
Hmm, naprakész információkkal, stay tuned! A minimum, Facebook Timeline üzleti oldalak valószínűleg már a nagy borító képe . Most itt az ideje, hogy tárgyalásokat folytat a marketing csapat hogyan fogja legjobban kihasználni ezt a kiváló ingatlan (amely helyettesítheti az egyéni leszállás fülek?), milyen gyakran fogjuk változtatni fel (ami összeköti a promóciók, évszakok , stb), és így tovább.
Az a gyanúm, egyéni lapokat is marad, de lesznek vizuálisan megjelenített nagyon eltérő. Esetleg a kis “doboz” kijelző, mint a személyes Idővonalak.
Nos, amit én nagyon szeretem látni a rajongói oldalak egy kereső (és / vagy archiválási) funkció. Képzeld el, az abszolút aranybánya állások az oldalon fal, és milyen nagyszerű lenne, hogy indexelt archívumok, hogy könnyen keresni a Facebook közössége . (Facebook csoportok erre a keresési funkció). De aztán, a friss tartalom és friss megbízás (jelenleg) a neve a játék.
Hogyan szeretné, hogy növekszik a rajongói oldal a 5000 EREDETI rajongók a következő 30 nap vagy kevesebb? Gyere velem, és több mint 1200 más marketingesek, ezen
úttörő új, 8 részes Facebook képzés, EXTREME rajongótábora NÖVEKEDÉS ™
: 21 őrülten hatékony módját, hogy kiterjessze a Facebook hatása . Kezdjük Valentin napon (február 14.) és kétszer ülésezik heti keresztül Webinar négy hétig. Ha csatlakozik február 14. után, akkor könnyen felzárkózni!A program teljesen online, és magában foglalja a visszajátszások, MP3, átiratok. Plusz, van egy opcionális frissítést a fizikai és DVD deluxe kötőanyag a posta. Plusz, egy csodálatos magán Facebook csoport extra támogatásra és a hálózatépítés, valamint a teljesítés igazolás. (By the way, több mint 17.000 ember írta alá nézni az élő webinar és / vagy elkapják a visszajátszás
” Facebook 2012 : What You Need To Know “ , ahol először bejelentette az új természetesen!)
Legyen 2012 az év, hogy végre látni jelentős, mérhető eredményeket a Facebook marketing ! Csak kattintson az alábbi bannerre ha érdekel állapította meg többet
EXTREME ™ NÖVEKEDÉSI rajongótábora . Szeretném támogatni azt.

Bízom benne, élveztem ezt a hozzászólást, és felkapott egy pár hasznos tipp! Hadd tudja a gondolatait az alábbi megjegyzéseket, különösen az új Timeline üzleti oldalak hamarosan , és privát üzenetek közötti Facebook felhasználók és az üzleti oldal. Szeretném hallani tőled.