Facebook már egy képet a problémát.
Úgy indult, mint egy szociális háló, amely eredetileg találták, hogy a szavazati platform értékelése a népszerűsége a gyengébbik nemre. Ez volt a lányokra, mint a kereskedelem.

A vezérigazgató, aki esetleg a Facebook-on saját személyes profilját, sokszor bajban látja az értéket, az eredeti elsődleges haszna, mint a csatorna kapcsolatot, és ossza meg családjával és barátaival.
Felsővezetők, akik nem viszik fel a világ textil, azonnali üzenetküldés, vagy néz a YouTube videók gyakran nem tudják, hogy van 3 fajta Facebook profilokat.
- Személyes Facebook profilok az egyének
- Csoportok számára a közösségi szervezetek és klubok
- Facebook “z” a márkák és a vállalatok
Gyakran feledésbe merült, hogy a márkák és a vállalatok a Facebook-on csak egy viszonylag új Amellett, hogy a web (kevesebb, mint 3 év)
A Facebook Growing Up
A fiatal pattanásos kamasz szociális hálózati platform egyre komoly felnőtt üzleti marketing csatorna.
Úgy indult, könnyű és puha, de most már a teljes alkalmazási felületek, alkalmazások és a reklám. Facebook tervezés és interfészek és funkciók most még kiterjeszti az online áruházak, hogy tartózkodjon a Facebook ökoszisztémát.
A Facebook nem csak a B2C marketing Channel
A kép a Facebook tisztán fenntartott B2C annak hétköznapi értelemben a “rajongók” és a “barátok” lelassult általi elfogadását vállalatok eladni más üzleti nemcsak a fogyasztókat. Facebook, mint “B2C” (Business to Consumer), marketing és az online eszköz könnyen belátható, de meg kell gondolni egy kicsit nehezebb és hosszabb ideig benne rejlő lehetőségek kihasználása, mint a B2B (Business to Business).
Facebook kell gondolt kiterjesztéseként a vállalkozások honlap, blog és online áruház, amely elősegíti és közzéteszi, hogy a csatorna, ahol az ügyfelek lógni.
10 Facebook Tippek és taktikák a B2B marketingesek
Ez csak néhány a legfontosabb módja, hogy használja Facebook a B2B marketing. Biztos vagyok benne, hogy ha egyszer tegye a kreatív kalapot és töltsön egy kis időt brainstorming meg fog lepődni, hogy milyen sok egyéb ötlet jön össze!
1. Video Channel a “How To” Tutorials
Ne csak közzé, vagy embed videók a blog vagy a honlap is, tegyük rá a vállalatok Facebook “oldal”. Ez lehet csak a híreket frissíteni a falra, ha az aktuális.
Ha amely örökzöld tartalmak videók, amelyek leírják, hogyan kell használni berendezés vagy magyarázni egy nehéz fogalom vizuálisan a legjobb, hozzon létre egy külön Facebook “lap”, amely egy gyors kattintással az online videotéka az oktatási videók.
2. Hírek frissítések az iparágban
Lépést tartva trendek fontos minden ágazatban, így elhelyezése a legfrissebb híreket nyújthat yuor az ügyfelek és a kilátások egy erőforrás, hogy tartsa őket naprakész és tájékozott.
3. Arra ösztönöz, növekvő Facebook “Szeret”
Facebook “Szeret” a social networking felel meg az összes fontos e-mail előfizetői listákat. Adjon oka az ügyfelek és a kilátások, hogy az Ön e-mail címét, és akkor drasztikusan javítani az e-mail beszerzési arány.
Egyértelmű veszélye van egy nyomós ok arra, hogy “mint” a cég Facebook oldalon .

4. Rögzítése E-mail előfizetések a Lead Generation
A “ragyogó új játék”-szindróma a szociális média marketing és a Facebook megvakította sok marketingesek, hogy a folyamatos teljesítmény befogására az összes fontos e-maileket az ólom-leválasztás és folyamatos marketing.

5. Célzás döntéshozók
Ha szeretné megcélozni döntéshozók számára fizetett hirdetés a Facebook-on, majd szűk demográfiai célzás érhető el a Facebook által önkiszolgáló hirdetési szolgáltatást.
6. Piackutató és a felmérések
Rögzítése információk kilátások és az ügyfelek létfontosságú, hogy megértsük, mi a fontos számukra, és értékes visszajelzéseket, hogy az új termékek és szolgáltatások piacán. Facebook egy egyszerű, de ingyenes kérdés eszköz kerül a fő részét lapján részében a Facebook oldalon. Ha azt szeretnénk, hogy egy kicsit funky és komplex ” Survey Monkey “van egy Facebook alkalmazás, amely megkönnyíti futtatni piaci felmérések anélkül, hogy szokás építeni a saját.

7. Támogassák a szellemi vezetők
Az emberek vásárolnak az emberek, és bemutatják a szakértők egy nagyszerű módja a bizalom és pozícióját a cég, mint egy gondolat vezető az iparágban. Itt van, hogyan GE támogatja a “guru” a saját cég Facebook oldalán.

8. Sell Your Termékek és szolgáltatások
Sok alkalmazások jelennek meg, amelyek lehetővé teszik, hogy eladni a termékeket és szolgáltatásokat, anélkül, hogy az emberek elhagyják a Facebook oldalán. Egy példa erre Nagy Kereskedelmi online áruház app a Facebook.
9. Használja ki a Trust Factor keresztül megosztható tartalom
A kutatások azt mutatják, hogy bízunk a barátok és társaik 90%-os, de reklám csak 14%-os bizalmi tényező, s így könnyen az emberek, hogy ossza meg barátaival és kollégáival a Facebook létfontosságú
Készítsen vonzó, érdekes képeket és videókat, hogy az emberek megosztják a Facebook-on. Humor segít!Nézd meg ezt a Cisco videót, hogy embed a Facebook oldalon.
10. Tedd Társaság az Emberi
A közösségi oldalakon létrehozott egy sokkal alkalmi, valós és hiteles interneten. Használja a Facebook oldalt, hogy kiemelje az emberi oldala a cég. Hozzászólás videók és képek, amelyek nem fotót vásárolt modelleket vagy műanyag emberek írni és cikkeket, amelyek többet nevelése helyett üzembe vállalati spin a képet.
11. Adjon Ügyfélszolgálat a Facebook-on
Milyen gyakran figyelmen kívül hagyják a marketing ereje nagy ügyfélszolgálat ösztönözni, hogy minden fontos szóbeszéd áttétel. Itt van, hogy ” Get Satisfaction “internetes softweare vállalat használja Facebook e cél elérése érdekében
Hogy vagy használja a Facebook “oldalon a marketing a B2B környezetben? Várjuk a történeteket
Forrás: Bussines 2 Communty